گوناگون

مجموع اعتبارات ارومیه، سه برابر بودجه عمرانی آذربایجان غربی در سال 93 است

81136888 5648257

جواد جهانگیرزاده پنجشنبه شب در جشنواره گل ها و لاله ها که به اهتمام مدیریت شهری ارومیه در پارک گوللرباغی این شهر با حضور مسوولان استانی و شهری و شهروندان برگزار شد افزود: مجموع بودجه عمرانی استان در سال جاری، به 300 میلیارد ریال نمی رسد ولی بودجه امسال شهر ارومیه به بیش از یک هزار میلیارد ریال بالغ می شود.

وی اضافه کرد: این امر، در کنار هزینه کرد، نیازمند درآمدزایی موثر از سوی مدیریت شهری است که این کار به خوبی توسط شهرداری و با همکاری مردم و شهروندان انجام می شود.

وی با تمجید ویژه از مدیریت شهری ارومیه در دوره جدید اظهار کرد: حضرت پور یکی از نمادهای لیاقت و توانمندی در استان است و باید از ظرفیت و توانمندی این فرد در راستای توسعه زیرساختهای شهر ارومیه بهره برد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین با قدردانی از همراهی و مشارکت اعضای شورای اسلامی شهر با مدیریت شهری ارومیه ادامه داد: مردم ارومیه در انتخابات شورای اسلامی شهر، افرادی لایق و باسواد را برای دور چهارم شورا انتخاب کردند که نتایج آن، به خوبی آشکار شده و می شود.

جهانگیرزاده از قول شهردار ارومیه برای افتتاح تقاطع غیرهمسطح برق – باهنر ارومیه همزمان با روز ملی شوراها خبر داد و گفت: این امر نیز گامی دیگر در توسعه عمرانی ارومیه است که امیدواریم مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

در این آیین، برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شد.

نخستین جشنواره گل ها و لاله ها به اهتمام شهرداری ارومیه و با استقبال شهروندان برگزار شد و دومین و سومین جشنواره از این نوع نیز در خردادماه و مرداد ماه امسال در دیگر مناطق و بوستانهای شهر برگزار می شود.

8136/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا