گوناگون

20درصد ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان البرز بلااستفاده

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: شرکت‌هایی که نتوانند طبق برنامه‌ی زمان‌بندی شده کار ساخت و ساز را انجام بدهند قراردادشان فسخ می‌شود.

«گودرز رضایی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در البرز، اظهار کرد: متأسفانه 20 درصد ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان البرز بلااستفاده مانده‌اند، چون در اختیار شرکت‌هایی قرار گرفته است که قادر به آغاز و اتمام ساخت و ساز نشده‌اند.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته شماری از واحدهایی که قرارداد داشتند و قرار بود در شهرک مستقر شوند، به علت وجود مشکلات اداری یا شخصی و کمبود تسهیلات قادر به ساخت شرکت و اتمام کار نشدند.

رضایی خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن این مشکل از پارسال، برنامه‌ریزی انجام شد که بر اساس آن، واحدهایی که نتوانستند طبق برنامه‌ی زمان‌بندی کار ساخت و ساز را آغاز و به اتمام برسانند، قراردادشان فسخ می‌شود.

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: امسال 15 واحد قراردادشان فسخ می‌شود و در همین راستا با دادگستری استان هماهنگی شده تا در صورت امکان شعبه‌ای مخصوص واحدهایی که مقرر است قراردادشان فسخ شود، اختصاص دهند تا زودتر این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا