گوناگون

درخواست «میرگلوبیات» برای برطرف شدن سریع‌تر مشکلات درمان در خرقان

نماینده‌ی ساوه و زرندیه گفت: مشکل حضور نیافتن پزشک در بخش خرقان یکی از بزرگترین دغدغه‌های فکری مسئولان است و پشت گوش انداختن برطرف کردن مشکلات بهداشت و درمان این منطقه پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه‌ی مرکزی، «میرگلوی‌بیات» نماینده‌ی مردم ساوه و زرندیه در نشست دهیاران بخش خرقان با اشاره به اهمیت حضور پزشک، و با تأکید بر لزوم برطرف شدن هرچه سریع‌تر مشکلات بهداشت و درمان این بخش تصریح کرد: هیچ فرقی نباید میان مردم ساوه و زرندیه و دیگر مردم استان مرکزی باشد. مسأله‌ی بهداشت و درمان مسأله‌ای نیست که بتوان در خصوص آن میان مردم تفاوت گذاشت، باید به عنوان یک مسئول پاسخگوی خواسته‌های به حق مردم باشیم.

وی افزود: مردم خرقان نمی‌توانند هزینه‌های سنگین رفت و آمد به شهرهای مجاور، برای درمان بیماری‌های خود را بپردازند.

به گزارش ایسنا، «کوهپایه‌زاده» رئیس دانشگاه علوم پزشکی ساوه نیز گفت: جذب نیرو و ساخت اماکن اداری در دستور کار دولت نیست، از همین‌رو شاهد مشکلاتی از این قبیل هستیم.

وی افزود: دولت در شش ماه پیش بر توسعه‌ی درمان داشت هم‌اکنون نیز نسبت به بهداشت تأکید دارد و در صدد پیشبرد اهداف خود در این زمینه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ساوه خاطرنشان کرد: با توجه به این تأکیدات دولت سعی می‌کنیم در آینده‌ای نه چندان دور مشکل نداشتن آمبولانس و دیگر تجهیزات پزشکی این بخش را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا