گوناگون

مقام آوران سال های قبل پاراالمپیک در مشهد تقدیر می شوند

محمد رضا هراتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته پاراالمپیک طی مراسمی در روز چهارشنبه 23 مهر ماه از مقام آوران رشته های مختلف پاراالمپیک  استان که طی سال های گذشته موفق به کسب مقام شده اند، تقدیر می شود.

وی افزود: این مراسم با حضور کوروش صبوریان مدیر کل وزش و جوانان خراسان رضوی، اعضای شورای شهر مشهد، مدیران بهزیستی، مسئولان شهری و هزار نفر از معلولان دهنی و حرکتی از آسایشگاه های مختلف مشهد برگزار می شود.

هراتی ابراز کرد: در این مراسم از 15 نفر از ورزشکاران مقام آور جانباز و معلول استان با لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر و نیز به 70 نفر از معلولان شرکت کننده در این مراسم هم هدایایی اهدا می شود.

دبیر هیئت جانبازان و معلولان خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین در این همایش که به شکل جشن برگزار می شود، رشته های مختلف پاراالمپیک  توسط ورزشکاران جانباز و معلول استان نمایش داده می شوند.

وی با اشاره به برگزار ی برنامه های فرهنگی و هنری در ضمن این برنامه افزود: امروز هم به همین مناسبت طی برنامه ای گسترده از جانبازان و قهرمانان جنگ استان در مجتمع امام خمینی با حضور مسئولان ورزشی استان دیدار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا