Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

ساعت هوشمند مخصوص کودکان توسط شیائومی معرفی شد

ساعت هوشمند مخصوص کودکان از این جهت بسیار پر اهمیت است که این ساعت دارای امکانات آموزشی است و می تواند موجب پیشرفت آنها باشد. در این مطلب از میهن پست این ساعت را معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ماه همراه شوید.

ساعت هوشمند مخصوص کودکان که شیائومی آن را تولید کرده دارای قیمت 190 دلاری است. این ساعت هوشمند تا چند ماه آینده وارد بازارهای چین می شود.

ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی، حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۸ گیگابایتی، پشتیبانی از شبکه‌ی 4G LTE، NFC و GPS، پردازنده‌ی اسنپدراگون Wear 2500، نمایشگر ۱/۷۸ اینچی گوریلا گلس ۳ و نسخه‌ی سفارشی‌شده‌ی اندروید ۸/۱ دارد.

سیستم موقعیت‌دهی مبتنی بر هوش مصنوعی برای این ساعت در نظر گرفته شده تا والدین بتوانند از ۲۴ گزینه‌ی مختلف ردیابی فرزندان خود بهره ببرند. به‌علاوه دوربین‌های دوگانه‌ی ساعت هوشمند شیائومی امکان تهیه‌ی تصاویر ویدئویی کودکان و محیط اطراف آن‌ها را فراهم می‌کند.

اوایل‌دی‌ماه، شیائومی ویدئوی تبلیغاتی می واچ کالر را منتشر کرد و به‌فاصله‌ی کوتاهی شاهد معرفی ساعت هوشمند می واچ کالر شیائومی بودیم. در جریان نمایشگاه CES 2020، هوامی از زیربرندهای شیائومی، ساعت‌های هوشمند جدید Amazefit شامل Amazfit X ،Amazfit Bip X و Amazfit T-Rex را در CES رونمایی کرد.

این ساعت شیائومی با بهره‌مندی از دستیار صوتی شیائومی و یادگیری ماشین مبتنی بر هوش‌مصنوعی به بازار عرضه می‌شود. سیستم یادگیری ماشین برخی ابزارهای لازم برای یادگیری زبان انگلیسی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد. از دیگر امکانات این ساعت می‌توان به اپلیکیشن‌ها سرگرم کننده‌ و یادگیری ریاضی، امکان برقراری تماس تصویری، جستجوی تصاویر و پرداخت ازطریق NFC اشاره کرد.

نام دقیق این محصول ساعت هوشمند Meitu Children Learning Watch 4 Pro بوده که دارای قیمت مناسبی نیز است و می تواند برای کودکان بسیار مفید باشد.

باهم در میهن پست تصاویری از ساعت هوشمند مخصوص کودکان را تماشا می کنیم.

منبع: gsmarena

چنگیز قیاسی

چنگیز قیاسی متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل دوره کارشناسی علوم ارتباطات - شاخه روزنامه نگاری - و دکترای مدیریت کسب و کار است. وی علاوه بر 12 سال تجربه سردبیری چند نشریه چاپی ،۷ عنوان ملی در جشنواره های مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد ، وی در سال 92 مجله اینترنتی« میهن پست» را تاسیس کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا