Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

انتشار تصاویری مبنی بر زنده بودن«استیو جابز»مغز متفکر اپل + عکس

به گزارش میهن پست – بارها در رسانه و در خصوص زنده بودن برخی از افراد مشهور در دنیا روزها و گاه ماه ها سروصدا به پا شده است با این حال  یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت تصویری منتشر کرده که مثل توپ در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی صدا کرده است.در این تصویر که به گفته وی در برزیل گرفته شده است شخصی بسیار شبیه به استیو جابز دیده می شود که بر روی یک ویلچر نشسته است !

عاشقان مایکل جکسون خواننده مشهور آمریکایی دیگر به رفتن او ایمان آورده اند، اما ظاهرا فدا شدگان استیو جابز هنوز به برگشت او، نجات اپل و شاید همه دنیا امید دارند. این علاقه مندان پر و پا قرص اپل از چند روز پیش مطمئن شدند که سر جابز را در یک جراحی فوق پیشرفته به بدن شخص دیگری پیوند زده شده و او منتظر است که بعد از بهتر شدن حالش از روی ویلچر بلند شده و وجود خود را علنی کند. و برخی گفته اند او همراه مایکل جکسون و چند نفر دیگر در جزیره ای باهم زندگی می کنند.

عکس منتشز شده مبنی بر زنده بودن«استیو جابز»مغز متفکر اپل در برزیل
عکس منتشز شده مبنی بر زنده بودن«استیو جابز»مغز متفکر اپل در برزیل

بله، یک کاربرصفحات اجتماعی در صفحه شخصی خود با انتشار عکس فوق مدعی شد که استیو جابز هنوز زنده است و در برزیل تحت مراقبت های شدید پزشکی است. این عکس از آن جهت اهمیت یافت که می دانیم جابز هرگز تا آخر عمر روی ویلچر ننشست، به همین دلیل این عکس نمی تواند مربوط به زمان حیات او باشد.این خبر که تا کنون ده ها هزار بار دیده شده است موضوع داغ شبکه های اجتماعی در روزهای گذشته بود.

این کاربر که با نام “TheHorseSizedDuck” در Reddit فعالیت می کند مطلب را دقیق تر کرده است و گفته که این عکس در ریودوژانیرو گرفته شده است مطلبی که هنوز همه را در سوال و ابهام نگه داشته که اگر او جابز نیست پس چه کسی است؟!

منبع: thewire       ترجمه:Gadgetnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا