Mihanpostپزشکی

نحوه توزیع داروهای مخدر از طریق داروخانه ها

به گزارش میهن پست -مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو، از بررسی نحوه توزیع داروهای مخدر از طریق داروخانه های کشور در همایش معاونین غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی خبر داد.

مهندس محمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر به برگزاری همایش ۲ روزه معاونین غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در شیراز اشاره کرد و افزود: این همایش طی روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه جاری برگزار می شود که طی آن، برنامه های حوزه غذا و دارو مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با اعلام اینکه این همایش از بعدازظهر جمعه و با سخنرانی دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو آغاز می شود، گفت: تشریح اهداف و برنامه های آتی سازمان غذا و دارو، برنامه های آتی اداره کل غذا و آرایشی و بهداشتی، مدیریت کمبودهای دارویی، نحوه بررسی آلاینده ها در مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، وضعیت حوزه تجهیزات پزشکی در کشور و همچنین برنامه های آتی اداره کل داروهای طبیعی و مکمل، در این همایش ارائه می شود.

هاشمی همچنین از برگزاری ۴ کارگاه تخصصی در این همایش خبر داد و افزود: بررسی آیین نامه داروخانه های طبیعی، شیوه مشارکت دانشگاههای علوم پزشکی در نظارت و کنترل آزمایشگاهها، بررسی نحوه توزیع داروهای مخدر از طریق داروخانه ها و همچنین شاخصهای سهمیه بندی توزیع داروهای استان، با حضور مدیران و کارشناسان حوزه غذا و دارو مورد بحث قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا