گوناگون

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی طوس مشهد

شهرک صنعتی طوس مشهد، ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز، برای بار دوم طعمه حریق شد.

مهدی رضایی، مدیر منطقه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، با اشاره به اینکه این حادثه‌ در انبار مواد اولیه و کارتن‌های یک کارخانه عرقیجات در شهرک صنعتی طوس اتفاق افتاده است، توضیح داد: بعد از اعزام ایستگاه آتش‌نشانی منطقه به محل حریق، به دلیل نبود تجهیزات کافی برای مهار آتش گسترده، ماموران آتش‌نشانی منطقه موفق به اطفای حریق نشده و به آتش‌نشانی مشهد اعلام شد.

وی ادامه داد: 11 خودرو از هشت ایستگاه آتش‌نشانی مشهد به محل اعزام شدند و به دلیل تاخیر در اطفاء حریق و حجم گسترده آتش، سه دهانه از انبار درگیر حریق شده و به گفته مالک خسارت 200 میلیون تومانی حادث شده است.

رضایی با اشاره به اینکه عملیات کاوش تا ساعت 13:30 دقیقه ظهر ادامه داشت، خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی دومین حریق در ماه جاری در شهرک صنعتی طوس بوده است.

وی اظهار کرد: فقدان تجهیزات کافی در آتش‌نشانی شهرک صنعتی و پاسخگو نبودن در آتش‌سوزی‌ها باعث شده است تا با وقوع کوچکترین حادثه در این منطقه خسارت زیادی وارد شود.

مدیر منطقه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته آتش‌سوزی غیرعمد بوده است.

به گزارش ایسنا، چند روز گذشته حریق گسترده‌ای در یکی از کارخانجات مبل‌سازی واقع در شهرک صنعتی به وقوع پیوست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا