گوناگون

بهره‌برداری از 2162 واحد مسکن‌مهر در زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در حاشیه افتتاح 162 واحد مسکونی مهر پونک، اظهارکرد: از ابتدای آغاز به کار احداث مسکن‌مهر در زنجان 29 هزار 106 واحد در استان احداث شده که بیش از 77 درصد از پروژه‎ها در شهرهای بالای 25 هزار نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه زنجان، کلیم‌الله وثوقی با بیان اینکه تعداد کل واحدهای مسکونی مهر استان در قالب 6081 پروژه احداث شده است، تصریح‌کرد: بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مهر در شش مرحله انجام شده که در چهارمین روز از هفته دولت و در ششمین مرحله بهره‌برداری 2162 واحد افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 24 هزار 838 واحد با 85 درصد پیشرفت در مراحل پایانی کار و نازک‎کاری قرار دارند.

در حاشیه این مراسم، محسن یگانه مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز اظهارکرد: در احداث واحدهای مسکونی مهر هزینه‌های مربوط به انشعابات، صدور پروانه و پایان کار از متقاضیان اخذ نمی‌شود.

وی تصریح‌کرد: این پروژه با عنوان 162 واحدی پونک به صورت خودمالکی و توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب شعبه زنجان احداث شده است.

به گزارش ایسنا، امروز مراکز تلفن ثابت روستایی مجهز به خدمات اینترنت پرسرعت و پروژه‌های گازرسانی به روستاهای استان به‌صورت نمادین در روستای چورزق افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا