گوناگون

آشنایی مدیران دستگاه های اجرایی کردستان با مدیریت ریسک ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، نژاد جهانی  ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان که در سالن شهدا گمنام استانداری تشکیل شد، توسعه استان را نیازمند ریسک خواند وگفت: آشنایی کمی در رابطه  با مفاهیم مربوط به ریسک و مدیریت آن در میان مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان وجود دارد.

وی اظهار داشت: از آنجا که آشنایی بیشتر با ریسک نیاز مدیران استان است لذا باید در این خصوص کارگاه ها و دوره های آموزشی برگزار شود.

وی عنوان کرد: مدیران ارشد استان هم باید زمینه کاهش هزینه های ریسک را برای مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان فراهم کنند.

دبیر استانی شورای ایرانیان خارج از کشور بیان کرد: اطلاعات مربوط به مشوق ها و زمینه ها و مزیت های سرمایه گذاری استان باید به روز رسانی شود و کارشناسان دستگاه های اجرایی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد رونق سرمایه گذاری در  استان باشیم.

جهانی عنوان کرد: در مدتی که از شروع فعالیت شورای ایرانیان خارج از کشور در استان می گذرد اقدامات موثری صورت گرفته و با تعداد زیادی از ایرانیان مقیم خارج از کشور ارتباط برقرار کرده ایم.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کردند که می طلبد تمامی دستگاه های اجرایی استان شرایط  لازم برای سرمایه گذاری آنها را فراهم کنند.

وی بیان کرد: بازتاب مشکلات سرمایه گذاری در استان به ایرانیان خارج از کشور هم رسیده و در گفتگوهای تلفنی که با آنها داشته ایم در این رابطه دغدغه هایی داشتند لذا رفع موانع سرمایه گذاری باید در اولویت قرار گیرد و تنگ نظری های موجود در این زمینه برطرف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این جلسه گفت: در سند توسعه اشتغال استان مزیت های هر شهر مشخص شده است و می توان بر اساس آن اقدام به دعوت از سرمایه گذاران خارجی و داخلی کرد.

مصطفی باغبانیان ادامه داد: هر کدام از شهرهای استان دارای پتانسیل های خاص خود است و که باید متناسب با آن از سفرای مستقر در تهران و هم چنین سرمایه گذاران دعوت به همکاری و سرمایه گذاری کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا