Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

آغاز فروش شرایطی لیفان ایکس۶۰ اتوماتیک با قیمت جدید ؟

آغاز فروش شرایطی لیفان ایکس۶۰ اتوماتیک با قیمت جدید در حالی از سوی شرکت کرمان موتور کلید خورده است که دیگر همچون گذشته اشتیاقی برای خرید این خودرو در میان ایرانیان وجود ندارد و این که مدل دنده ای آن نیز در بازار با افت شدید قیمت مواجه شده است. که البته نکته دیگری که در خصوص این خودرو حائز اهمیت بوده این است که در مدل اتومات آین خودرو هیچگونه تغییرات ظاهری که بشود در خریداران این رده از خودروهای به ظاهر شاسی انگیزه ای برای خرید آن ایجاد کرد، دیده نمی شود. این در حالی بود که رقیب این خودرو یعنی mvm x33 توانست در مدل اتوماتش با تغییر نه چندان چشم گیر دوباره بازار را تا حدودی به دست بگیرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

لیفان ایکس۶۰ سی.وی.تی یا اتومات محصول جدید کرمان موتور از ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر گارانتی برخوردار است و این محصول شاسی بلند ۶۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و قرار است فروش آن با ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش پرداخت در حالی آغاز شود که این خودرو – ایکس۶۰ اتومات – علاوه بر برخی تغییرات ظاهری از موتور ۱۸۰۰ سی.سی و گیربکس اتوماتیک CVT برخوردار است.

ایکس۶۰ اتومات دارای امکانات و تجهیزاتی از جمله: سان روف، فرمان تلسکوپی، رینگ ۱۶ اینچ آلومینیومی، آینه برقی، کولر و تهویه مطبوع، ، ایربگ راننده و سرنشین جلو، پوشش کرکره ای صندوق عقب، سنسور دنده عقب، ترمز ABS و EBD، قفل کودک، دماسنج نشان دهنده دمای بیرون، چراغ سوم ترمز، مجهز به سیستم Power windows، باربند سقف، خروجی پاور ۱۲ ولت داخل کنسول، شیشه بالابر برقی، چراغ مه شکن جلو و عقب، برف پاک کن عقب، درب باز کن صندوق و باک از داخل، گرمکن شیشه عقب، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، تنظیم نور صفحه کیلومتر، قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت، سرعت سنج دیجیتالی، صندلی قابل تنظیم سرنشینان جلو در ۴ جهت، چراغ راهنما روی آینه، صندلی عقب تاشو، صندلی چرمی، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ ها، دوربین دنده عقب، سیستم پخش DVD با ۶ بلندگو و … می باشد.

با هم تصاویری از خودرو شاسی لیفان ایکس۶۰ را در میهن پست تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا