گوناگون

آلوز: جام جهاني واقعي از اين به بعد است

دنيل آلوز، مدافع راست تيم ملي برزيل که در پيروزي 4 بر يک سلسائو برابر کامرون در آخرين دور از بازي‌هاي مرحله گروهي جام جهاني 2014 و صعود آن به مرحله يک هشتم نهايي حضور داشت، به هم‌تيمي‌هاي خود هشدار داد که از اين مرحله به بعد ديگر فرصتي براي اشتباه کردن ندارند.

آلوز با اشاره به اشتباهي که هم‌تيمي‌هايش در نيمه اول بازي با کامرون مرتکب و زمينه‌ساز تنها گل اين تيم شدند، اظهار داشت: حالا جام جهاني واقعي شروع مي‌شود. ما از مرحله گروهي بالا آمده‌ايم و به مرحله حذفي راه پيدا کرده‌ايم، جايي که تاوان سنگين‌تري بايد براي اشتباهات‌مان بپردازيم.

آلوز افزود: پيروزي برابر کامرون براي تقويت روحيه ما بسيار مهم بود و از اين به بعد با آمادگي رواني بيشتر و روحيه‌اي بهتر به کارمان ادامه خواهيم داد.

در پيروزي برزيلي‌ها برابر کامرون نيمار دو گل زد تا شمار گل‌هايش در جام جهاني 2014 را به چهار گل افزايش دهد و آقاي گل رقابت‌ها تا اين لحظه باشد. در همين حال پاي فرد، ديگر مهاجم برزيل هم به گلزني باز شد تا هواداران سلسائو به آينده تيم‌شان در جام بيستم خوش‌بين‌تر باشند. با اين حال آلوز نگران خطري است که هم تيمي بارسلونايي او الکسيس سانچس و يارانش مي‌توانند در دور بعد براي برزيل ايجاد کنند.

آلوز تصريح کرد: به نظر من برزيل در کل تيم خوبي است اما اشتباهاتي دارد که با تحليل بازي‌ها بايد آنها را برطرف کنيم. سانچس بازيکني است که مي‌تواند موازنه ميان تيم‌هاي حاضر در ميدان را برهم بزند. او به خوبي دريبل مي‌زند و سرعت بالايي دارد. با اين حال اگر در جاي‌گيري موفق عمل کنيم و وظيفه خود را انجام دهيم شانس خوبي در بازي برابر شيلي خواهيم داشت.

تيم ملي شيلي در هر سه باري که به مرحله حذفي جام‌ جهاني صعود کرده است با برزيل روبه‌رو شده و در تمام آنها بازنده ميدان را ترک کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا