گوناگون

نوروزي: قول‌هاي زيادي به هواداران داده‌ام

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس،رضا نوروزي گفت: مي‌دانم هواداران گلزني در دربي را دوست دارند. تمام تلاشم را براي خوشحالي هواداران، آقاي گلي و اجراي برنامه‌هاي مورد نظر کادر فني انجام خواهم داد.

نوروزي افزود: در اولين حضور در پرسپوليس با فضاي گرمي روبرو شدم. البته اکثر بچه‌ها را از قبل مي‌شناختم و با بچه‌ها دوست هستم. به هر حال با استقبال خوبي روبرو شدم و اولين تمرين که کار با وزنه بود را انجام دادم.

وي درباره شايعاتي که در روزهاي قبل درباره حضور او در اردو مطرح شده بود، ادامه داد: حرف و سخن که هميشه وجود دارد. اصلا اين بحث که ابتدا پول بگيرم و بعد در تمرين شرکت کنم، مطرح نبود. حالا هم مي‌بينيد که در اردو حضور دارم. با توجه به کارهاي پزشکي که داشتم و دوران نقاهت پس از آن، هماهنگ شده بود در اين مقطع در تمرينات حاضر باشم. ساعت 18 روز گذشته (دوشنبه) به تهران رسيدم. حتي براي ديدن خانواده نرفتم و از همان فرودگاه امام خميني (ره) به مهرآباد رفته و از آنجا به تبريز پرواز کردم، بعد هم زميني به سرعين آمدم. ساعت دو صبح در اردو بودم.

مهاجم گلزن پرسپوليس درباره آخرين وضعيت خود، خاطرنشان کرد: دوره درمان سپري شد و هيچ مشکلي براي انجام تمرينات ندارم. البته چون بايد تمرينات سنگيني را به منظور آماده سازي انجام بدهم، آرام آرام فشار تمرينات را بالا مي‌برم.

نوروزي که به جهت به ثمر رساندن 8 گل برابر استقلال بين هواداران مورد توجه است، در اين مورد عنوان کرد: به همه حريفان احترام مي‌گذاريم ولي به هر حال کار من گل زدن است. مي‌دانم که براي هواداران هر دو تيم امتيازات و گل‌هاي بازي‌هاي دربي چيز ديگري است. البته هدف ما در پرسپوليس رسيدن به عنوان قهرماني است و الان هم تمرينات را با اين هدف شروع کرده‌ام که بتوانم آقاي گل بشوم. البته قبل از هر چيز بايد مجري برنامه‌هاي سرمربي باشيم ولي قول مي‌دهم تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا هواداران را خوشحال کنم و باعث افتخار آنها و پرسپوليس باشيم. تا اينجا که قول‌هاي زيادي به هواداران داده‌ام و بايد خيلي تلاش کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا