گوناگون

آماده سازی بسترهای جذب سرمایه گذار برای توسعه شهر دماوند

81194665 5749771

ˈمصطفی آقاییˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جاذبه های گردشگری و توریستی شهر دماوند و اهمیت توسعه آن با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار کرد: شهر دماوند با داشتن موقعیت خوب و کم نظیر به واسطه نزدیک بودن به پایتخت، در جذب توریست و گردشگر نیازمند توسعه، عمران و آبادانی است.

وی افزود: این مهم با اعتبارات محدود نهادهای دولتی و خدماتی قابل تحقق نبوده و برای تسهیل در این باره جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ضرورت دارد.

رییس شورای اسلامی شهر دماوند خاطرنشان کرد: بخش خصوصی می تواند با فعال کردن حوزه سرمایه گذاری در راستای توسعه صنعت گردشگری دماوند موثر باشد.

این مقام مسوول جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را رویکرد اصلی مدیریت شهری دماوند خواند و بیان کرد: بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی یکی از مهمترین راهکارهای توسعه شهری و خروج از عقب ماندگی است و ما بطور جدی، هدفمند و با برنامه ریزی دقیق سعی می کنیم تا از این راهکار موثر برای تسریع روند رو به رشد دماوند استفاده کنیم.

آقایی گفت: شهر دماوند، شهری با وسعت امکانات، پتانسیل ها، نیروها و منابع انسانی متخصص و کارآمد است و باید از این ویژگیها و توانمندی های شهر با مدیریت هدفمند استفاده کرد.

وی به اقدامات صورت گرفته در این بخش اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اقدامات این نهاد شهری در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، تشکیل هیات عالی سرمایه گذاری و مشارکت با هدف برنامه ریزی و سیاست گذاری در این بخش است.

تهرام/7246/1457/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا