گوناگون

نمایشگاه مهارتی گذر جوانی در تهران آغاز بکار کرد

81194701 5749812

«حمیدرضاخانپور» مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران عصر دوشنبه درحاشیه افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا، گفت: این نمایشگاه امروز آغاز بکار کرد و تا روز پنجشنبه میزبان علاقمندان است.

وی با اشاره به اینکه دراین نمایشگاه حدود 30 رشته مختلف کارآموزی در باغ موزه دایر می شود، گفت: اتومکانیک، صنایع چوب، مکانیک، فناوری اطلاعات، رباتیک و فناوری اطلاعات کودکان، جواهرسازی، فناوری مد، قنادی، تراش کریستال، قالیبافی، تراش سنگ های قیمتی، تعمیر تلفن همراه، جواهرسازی مهره ای، گل های آپارتمانی، ورمی کمپوست، رشته معرق و منبت، چرم، گریم کودکان و صنایع دستی رشته های این نمایشگاه است.

وی افزود: این نمایشگاه علاوه بر معرفی توانمندیهای مجموعه آموزش فنی و حرفه ای، زمینه آشنایی بیش از پیش با فرهنگ کار و مهارت آموزی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در رشته های مختلف مهارتی و حرفه ای از طریق برپایی کارگاه های آموزشی فراهم می آورد.

خانپور با بیان این احتمال که بسیاری از جوانان و دیگر شهروندان علاقه مند به مهارت آموزی هستند، اما از چندوچون رشته ها و شرایط برگزاری کارگاه ها اطلاع کافی ندارند، خاطر نشان کرد: مجموعه نمایشگاه و گذرهای مهارتی به منظور تسهیل حضور شهروندان در فضاهای آموزش شغلی، مهارت های ضروری، اقتصادی و تکمیل اطلاعات آنان در این خصوص دایر شده است.

تهرام/1109/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا