گوناگون

آماده نبودن زیرساخت‌ها، علت اصلی جذب نشدن سرمایه‌گذار در اردبیل است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت‌: آماده نبودن زیرساخت‌ها و نبود مشوق علت اصلی جذب نشدن سرمایه‌گذار دراستان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(‌ایسنا)‌، جلیل جعفری بنه‌ در جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر کشور با اشاره به اینکه منبع درآمدی بیش از 70 درصد مردم استان اردبیل از کشاورزی و باغداری است، اضافه کرد: امیدواریم در این زمینه‌ها برای استان اردبیل توجه ویژه‌ای شود و در خصوص تامین اعتبارات برای خسارت‌دیدگان در حوزه کشاورزی، روستاییان و باغداران در سطح استان شاهد بی‌عدالتی نباشیم.

وی گفت: مردم شهرستان خلخال و کوثر در سال‌های اخیر از سیل و سرمازدگی خسارت‌های قابل توجهی دیده‌اند که تاکنون هیچ اقدامی برای جبران خسارت آنها صورت نگرفته است، ولی شاهد هستیم که در شهرستان‌های دیگر وضعیت متفاوت است.

جعفری بنه با بیان اینکه درصد بیکاری در سطح استان اردبیل بسیار بالا است‌، خاطرنشان کرد : در این استان خیل عظیم بیکاران را شاهدیم و در تلاش جذب سرمایه گذارهستیم، ولی تاکنون موفق نبودیم که دلیل آن آماده نبودن زیرساخت‌ها و نبود مشوق است.

وی با اشاره به اینکه این استان در تقسیمات کشوری باید جزو مناطق محروم لحاظ شود‌، تصریح کرد: اگر کل استان اردبیل جزو منطقه محروم لحاظ نشود، باید به شهرستان‌های محروم این استان توجه ویژ‌ه‌ای شود.

جعفری بنه اضافه کرد‌: از وزیر کشور انتظار داریم که وقتی به استان‌ها سفر می‌کند از همه مناطق استان بازدید کند و درخواست دارم که برای قبول‌شدگان استخدامی استانداری اردبیل که حدود یک هزار نفر هستند، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا