گوناگون

آمادگي کاناوارو براي هدايت تيم ملي ايتاليا

به دنبال استعفاي چزاره پراندلي از سرمربيگري تيم ملي ايتاليا به دليل ناکامي اين تيم در صعود از مرحله گروهي جام جهاني 2014، از چند مربي بزرگ ايتاليايي به عنوان گزينه‌هاي هدايت آتزوري نام برده شد اما حالا يک گزينه کم‌تجربه مانند فابيو کاناوارو هم به فهرست اين گزينه‌ها افزوده شده است.

به نقل از تسنيم، کاناوارو، کاپيتان پيشين تيم ملي ايتاليا که در خط دفاع اين تيم بيش از 100 بازي انجام داده است و همراه با آن قهرمان جام جهاني 2006 آلمان شد، درباره مربيگري در تيم ملي ايتاليا اظهار داشت: هدايت تيم ملي ايتاليا براي من مايه افتخار است، هرچند رئيس فدراسيون هم استعفا کرده و قرار است تغييراتي در اين فدراسيون صورت بگيرد. به همين دليل تصور مي‌کنم که اين کار سختي است.

کاناوارو که سال 2006 به خاطر نمايش فوق‌العاده‌اش در جام جهاني توپ طلاي فرانس فوتبال را هم برد، افزود: بدون شک من نمي‌توانم به پيشنهاد مربيگري تيم ملي نه بگويم اما از برنامه‌هاي فدراسيون فوتبال ايتاليا براي آينده‌ تيم بي‌اطلاعم هرچند مي‌دانم که فوتبال ايتاليا در مقطع بسيار حساسي قرار دارد.

حرفه مربيگري فابيو کاناوارو از سال 2013 با هدايت تيم الاهلي امارات به عنوان دستيار سرمربي اين تيم آغاز شده و به جز آن تجربه ديگري در اين زمينه ندارد. کاناوارو اين روزها به عنوان کارشناس شبکه ITV‌ بازي‌هاي جام جهاني 2014 را تحليل مي‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا