گوناگون

کاپلو: روسيه من قويتر از روسيه هيدينک است

فابيو کاپلو، سرمربي تيم ملي روسيه در آستانه ديدار مردانش با الجزاير در دور پاياني بازي‌هاي مرحله گروهي جام جهاني که براي صعود به دور بعد به سه امتياز آن نياز دارند، ادعا کرد که روسيه فعلي از روسيه گاس هيدينک در سال 2010 قوي‌تر است.

به نقل از تسنيم، روسيه با هدايت هيدينک نتوانست جواز حضور در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي را به دست آورد اما با کاپلو موفق به انجام اين کار شده است. البته مردان کاپلو بايد بازي امشب (پنجشنبه) خود را برابر الجزاير ببرند تا شانسي براي صعود به مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني داشته باشند.

کاپلو در اين خصوص به خبرنگاران گفت: روسيه فعلي بهتر از روسيه سال 2010 است. فراموش نکنيم که ليگ برتر روسيه تنها 16 تيم دارد در حالي ساير ليگ‌هاي اروپا 20 تيمي هستند. بازي امشب برابر الجزاير براي ما يک بازي بي‌نهايت مهم است.

کاپلو افزود: نبايد فراموش کنيم که روسيه از 12 سال پيش در جام جهاني شرکت نکرده بود. پيشرفت اين تيم بسيار سخت است اما واقعيت اين است که ما اين بار به جام جهاني صعود کرده‌ايم.

سرمربي پيشين تيم ملي انگليس تصريح کرد: هدف تيم من هميشه بازي براي کسب پيروزي بوده است. برابر کره جنوبي هم ما اين کار را انجام دادم. بازيکنانم مي‌دانند که بايد به تلاش خود ادامه دهند. فقط بايد اميدوار به کسب پيروزي در اين بازي باشيم. شانس خود را امتحان مي‌کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا