گوناگون

آمادگی حفاری شمال برای فعالیت در تونس و ترکمنستان

81157660 5683683

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایرنا، هدایت الله خادمی روز جمعه در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از تجهیزات به کار رفته در دکل های ساخته شده در ایران از کشورهای چین و هند تامین می شود.

مدیرعامل شرکت حفاری شمال، افزود: درصورتی که سازندگان داخلی بتوانند دکلی با استانداردهای بین المللی در کشور بسازند شرکت حفاری شمال به طور حتم سفارش خرید به این سازندگان خواهد داد.

خادمی با بیان اینکه شرکت حفاری شمال آمادگی کامل برای تامین کالا و مواد مورد نیاز دستگاه های حفاری را نیز داراست، اظهار داشت: شرکت حفاری شمال سود خالص 31 درصدی داشته که تنها شرکت فعال در حوزه حفاری خاورمیانه است که موفق شده چنین سودی را کسب کند.

وی با اشاره به فعالیت های خارجی این شرکت، گفت: مذاکراتی برای حفاری در کشورهای تونس و ترکمنستان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت حفاری شمال خاطرنشان کرد: در صورتی که دکل های ساخت داخل تنها 70 درصد از کیفیت نمونه خارجی را داشته باشند، حفاری شمال حاضر است در راستای حمایت از سازندگان، این دکل ها را خریداری کند.

وی اظهار داشت: در صورتی که سازندگان داخلی بتوانند دکلی با استانداردهای بین المللی در کشور بسازند شرکت حفاری شمال به طور حتم سفارش خرید به این سازندگان خواهد داد.

مدیرعامل شرکت حفاری شمال افزود: حفاری شمال آمادگی دارد 12 دستگاه حفاری را به میدان آزادگان جنوبی تا 6 ماه آینده انتقال دهد.

وی ادامه داد: همچنین حفاری شمال می تواند با اعلام کارفرما از فردا 6 دستگاه خود را در این میدان مستقر کند.

اقتصام(3)2022**1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا