گوناگون

آمریکا و اسرائیل درصدد نابودی داعش نیستند

امام‌جمعه موقت کرمان گفت: اینکه امریکا می‌گوید ایران برای مبارزه با تروریسم در عراق به کمک ما بیاید، حرف خنده‌داری است چرا که داعش دست‌پرورده‌ی امریکا و صهیونیسم است و آنها در صدد نابودی داعش نیستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کویر، حجت الاسلام محمد قاسمی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان، ضمن شکرگذاری به درگاه الهی از بابت سلامت و عمل موفقیت‌آمیز مقام معظم رهبری گفت: ملت ما همچنان مرهون الطاف الهی بوده و هست و ان‌شاءالله خداوند وجود ایشان را برای تداوم انقلاب اسلامی حفظ فرمایند.

وی به دیدار اخیر اعضای خبرگان رهبری با معظم له اشاره و اظهارکرد: در این دیدار نکات مهمی مطرح شد از جمله اینکه امروز ایران از دنیا و منطقه جدا نیست و هر کسی بخواهد راجع به ایران اظهارنظر کند باید به نقش ایران در جهان و منطقه نیز نگاه کند.

امام‌جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: شرایط امروز ایران با 30 سال قبل متفاوت است و امروز ایران یک کشور فوق‌العاده است.

وی گفت: برخی می‌خواهند دیگران را ناامید کنند اما اگر کسی فهمیده باشد، ایران را در کنار کشورهای منطقه و جهان می‌بیند و مقایسه می‌کند.

قاسمی‌زاده خاطر نشان کرد: سالها پیش آمریکا و شوروی جهان را دو قطبی کرده بودند که با فروپاشی شوروی، امروز به فرموده رهبر انقلاب، نظم جدیدی در جهان در حال شکل‌گیری است.

وی تاکید کرد: کسانی می‌توانند این نظم را ایجاد کنند که حرف برای گفتن داشته باشند و حرفشان موضوعیت داشته باشد.

خطیب جمعه کرمان افزود: غربی‌ها دو رکن و پایه داشتند که اولی قدرت سلطه بر کشورهای دیگر بود و با پیروزی انقلاب اسلامی در کشوری که تحت سلطه‌ی آمریکا بود، این رکن متزلزل شد.

وی گفت: در بحث اخلاقی، امروز جهان غرب با بحران‌های زیادی مواجه است که خودشان ابراز نمی‌کنند و آن‌ها را پنهان می‌کنند.

قاسمی‌زاده اظهارکرد: در نظم نوین جهانی هم غرب دلش می‌خواهد تسلط داشته باشد که اگر احساس کنیم نمی‌توانیم مقابله کنیم، شکست می‌خوریم.

وی در ادامه گفت: اسلام، قرآن، روایات و انقلاب اسلامی به ما غیرت، شکوه و عظمت را یاد داده و ملت ما از چیزی نمی‌ترسد و در نظم نوین جهانی، حرف برای گفتن دارند.

وی تصریح‌کرد: باید تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور را در حوزه‌های علمی، فناوری، استقرار اقتصاد مقاومتی، حفظ ارزش‌ها و ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی به کار گیریم.

خطیب‌جمعه کرمان افزود: ما به واسطه انقلاب خیلی چیزها به دست آورده‌ایم که دشمن می‌خواهد نداشته باشیم.

وی در ادامه به تشکیل دولت ائتلافی در عراق اشاره و ابراز کرد: دولت جدید عراق دو سیاست مبارزه با تروریست‌ها و بازگرداندن آوارگان را باید دنبال کند.

امام‌جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: اینکه آمریکا می‌گوید ایران برای مبارزه با تروریسم در عراق به کمک ما بیاید، حرف خنده‌داری است چرا که داعش دست‌پرورده‌ی آمریکا و صهیونیسم است و آنها در صدد نابودی داعش نیستند.

وی علت کشتار مسلمانان کشورهای اسلامی را اعتقاد آن‌ها به مقاومت دانست و افزود: داعش را به وجود آوردند تا مسلمانان را از اسرائیل غافل و ما را سرگرم این موضوع کنند.

قاسمی‌زاده ابراز کرد: همان‌گونه که رهبری فرمودند امروز مسئله اصلی ما داعش نیست بلکه آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی مسلمانان مطرح هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا