Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار کامپیوترنرم افزار موبایل و تبلت

آموزش ساخت ID تلگرام با شماره تلفن مجازی

آموزش ساخت ID تلگرام با شماره تلفن مجازی یک ترفند بسیار جالب است که به شما کمک می کند بدون داشتن هیچ هویتی به دیگران پیام بدهید . البه باید بدانید که این ترفند برای ایجاد آزار و اذیت ارائه نشده و می تواند کاربرد های خوبی داشته باشد . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

من وظیفه خود می دانم تا درخواست کنم از این ترفند برای مزاحمت و همچنین آزار و اذیت افراد استفاده نکنید و فقط در صورت لزوم از آن بهره ببرید . خب حالا به سراغ آموزش خواهیم رفت .

شما با کمک این ترفند روی کامپیوتر خود می توانید در هر لحظه به تعداد مرورگرهایتان آیدی تلگرام داشته باشید اما روی گوشی تلفن همراه در هر لحظه تنها به یکی از آنها دسترسی خواهید داشت آن هم در ابتدا باید نرم افزار تلگرام خود را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید تا در هنگام دریافت کد ، کد تایید جدید را وارد کرده و با آیدی جدید به آن وارد شوید .

ما در این آموزش نرم فزار Talk2 را به شما معرفی می کنیم با کمک این نرم افزار شما می توانید به تعداد دلخواه شماره مجازی برای خود ایجاد کنید . این شماره ها بصورت مجازی و در کشور های مختلفی برای شما ساخته می شوند . ابتدا باید با کمک لینکی که در پایین همین صفحه مشاهده خواهید کرد نرم افزار را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید . پس از نصب وارد آن شده و آموزش را دنبال کنید .

آموزش ساخت آیدی تلگرام بدون شماره

در صفحه ابتدایی نرم افزار شماره خود را وارد کنید تا کد های تصدیق به شماره اصلی شما پیامک شوند .خوده این نرم افزار یک کد تصدیق برای شماره اصلی شما ارسال می کند که باید آن را در نرم افزار وارد کنید . پس از ساخت شماره مجازی و وارد کردن شماره خود در نرم افزار Talk2 می توانید شماره مجازی را در یک مرورگر مورد جست و جو قرار دهید تا محل کشور آن را متوجه شوید بطور مثال در اینجا شماره  کشور فلیپین قرار داده شده . سپس  وارد نرم افزار تلگرام شده و در آن شماره مجازی که نرم افزار به شما داده را وارد کنید .

حالا تلگرام کد تصدیق را به شماره مجازی ارسال می کند اما در حقیقت این کد به شماره واقعی شما پیامک خواهد شد . در نهایت شما یک آیدی تلگرام بدون شماره دارید که البته  دارای یک شماره بدون هویت است و می توانید از آن استفاده کنید .

آموزش ساخت آیدی تلگرام بدون شماره

اما بخش دیگر این آموزش ساخت  آیدی تلگرام بدون شماره ارائه یک ترفند است . با کمک مرورگرها و این نرم افزار ساخت شماره مجازی  می توانید هر تعداد آیدی تلگرام که بخواهید داشته باشید . تنها کافیست در هر مرورگر بصورت جداگانه وارد آدرس زیر شده و مشخصات مجازی خود را وارد کنید در این صورت تلگرام شما را هر بار به عنوان یک فرد جدید شناخته و دسترسی جدیدی با شماره های مجازی بی هویتی که دارید به شما خواهد داد .

 دانلود نرم افزار TALK2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا