گوناگون

آموزش های فنی و حرفه ای در زنجان باعث توسعه اشتغال شده است

قاسم صیادی عصر چهارشنبه در همایش اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی به پتانسیل جوانان در زمینه اشتغال اشاره کرد و گفت:به واسطه جوانان جریان اقتصادی جامعه را در زمینه درآمدزایی به دست آورده ایم.

وی بر لزوم بهره گیری بهینه درحوزه اشتغال زایی تاکید کرد و ادامه داد:باید بتوانیم به خودکفایی جامعه رسیده و با باور اعتقادی،اقتصاد سیاسی را به مقصود برسانیم.

صیادی  افزود: متاسفانه در چند سال اخیر،اقتصاد مقاومتی جدی پیگیری نشده و کمتر شاهد عملیاتی شدن آن هستیم.

مدیر کل فنی حرفه ای استان زنجان با اشاره به اینکه می توانیم از طریق سیاست ها به خود کفایی برسیم اظهار کرد:با توجه مسئولین و تلاش مسئولین،ملت ایران راهی جز مقاومت اقتصادی ندارند.

صیادی بیان اینکه کشورا ز امکانات خدادادی فراوانی برخوردار است،بیان داشت:کشور ما از پتانسیل های بالقوه ای برخوردار است که متاسفانه به دلیل عدم مدیریت،سیاست گذاری درستی صورت نگرفته و از نعمت داشته هایمان محروم هستیم.

وی به  افتخار آفرینی جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: به واسطه سیستم دفاعی کشور و همکاری آحاد جامعه،ملت ایران اجازه کوچکترین سوء نیتی را به دشمنان ندادند که امروزه نیز توقع می رود سیستم اقتصادی جامعه نیز اینگونه عمل کند.

صیادی اقتصاد مقاومتی کشور را امر مهم تلقی کرد و گفت:اقتصاد مقاومتی امروزه در کانون برنامه ریزان است که با تشخیص فشار اقتصادی و بی اثر کردن تحریم ها به عدم وابستگی به خارج روبه رو می شویم.

مدیر کل فنی حرفه ای استان زنجان بر لزوم مردمی شدن اقتصاد تاکید کرد و افزود: با توانمندی های نیروی انسانی و اصلاح الگوی خرید و مصرف مردم و همکاری مداوم مسئولین برای قانون گذاری با ایجاد شبهات اقتصادی و آموزش صحیح شیوه های پرداختی به نقطه هدف نزدیکتر خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا