گوناگون

آنچلوتي: تاوان بازي با بايرن‌مونيخ را داديم

رئال‌مادريد شب گذشته در هفته سي و ششم ليگاي اسپانيا در خانه برابر والنسيا با تساوي 2 بر 2 متوقف شد تا فرصت طلايي را براي جبران امتيازات از دست رفته از دست بدهد.

به نقل از ايسنا، کارلو آنچلوتي سرمربي رئال مادريد پس از توقف تيمش برابر والنسيا گفت: بازيکنانم در اين ديدار خسته بودند و ما تاوان بازي سنگين برابر بايرن‌مونيخ را در اين ديدار داديم. ديديد که اين هفته فقط ما نبوديم که اين مشکل را داشتيم. اتلتيکو مادريد و چلسي هم در اين هفته خسته بودند و نتايج خوبي کسب نکردند. به هيچ وجه آسان نيست پس از يک ديدار سخت در نيمه نهايي ليگ قهرمانان به ميدان برويد. با اين وجود تا پايان مسابقه براي پيروزي تلاش کرديم و به هيچ وجه از نتيجه بدست آمده راضي نيستيم. تيمم در 15 دقيقه نخست بازي بسيار خوبي به نمايش گذاشت اما در ادامه مسابقه کيفيت هميشگي را نداشتيم و اين باعث شد نتوانيم 3 امتياز اين ديدار خانگي را کسب کنيم.

آنچلوتي در ادامه گفت: تا بازي آخر خود براي قهرماني در ليگ خواهيم جنگيد. اکنون بايد تلاش کنيم تا با پيروزي در بازي‌هاي باقي‌مانده، رقيبانمان را تحت فشار قرار دهيم. البته پيروزي در 3 ديدار باقي‌مانده اصلا آسان نيست چرا که با تيم هايي بازي داريم که براي بقا در ليگ مي‌جنگند. در بازي برابر والنسيا نيز تيمم موقعيت‌هاي زيادي از دست داد.نبايد به از دست دادن چنين موقعيت‌هايي عادت کنيم چرا که اين فرصت‌ها تيم قهرمان را در اين فصل مشخص خواهند کرد.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد درباره گل زيباي رونالدو برابر والنسيا گفت: گل رونالدو هم زيبا بود و هم بسيار مهم. به نظرم اگر در اين ديدار خانگي شکست مي خورديم، ديگر شانسي براي قهرماني نداشتيم. اين گل باعث مي‌شود تا هفته پاياني شانس قهرماني در ليگ داشته باشيم.

رئال مادريد در هفته سي و هفتم ليگاي اسپانيا در خانه سلتاويگو به ميدان خواهد رفت البته کهکشاني‌ها بايد قبل از آن در خانه وايادوليد به ميدان بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا