گوناگون

ونگر: فصل بعد هم در آرسنال هستم

آرسنال در آخرين ديدار خانگي خود در فصل جاري ليگ برتر موفق شد با يک گل وست بروم‌ويچ را شکست دهد تا حضور خود در فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا را قطعي کند.

به نقل از ايسنا، آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پس از پيروزي تيمش برابر وست بروم‌ويچ، گفت: بازي خوبي به نمايش گذاشتيم. توانستيم از همان ابتدا توپ و ميدان را در دست بگيريم. براي ما مهم کسب پيروزي در اين ديدار بود تا حضورمان در ليگ قهرمانان اروپا قطعي شود. اين آخرين بازي خانگي ما در رقابت‌هاي امسال بود و دوست داشتيم که با پيروزي به پايان برسد.

سرمربي آرسنال درباره آينده خود در اين تيم، گفت: نگران نباشيد. يک روز از دست من خلاص مي‌شويد. بالاخره يک روز مي‌آيد که من از آرسنال بروم و نفس راحتي بکشيد، اما بايد اعلام کنم که فصل آينده نيز سرمربي آرسنال خواهم ماند و قصد دارم قرارداد جديدي را به امضا برسانم. من سال‌ها در ليگ برتر مربيگري کرده‌ام. زماني که به آرسنال آمدم مانند امسال همه چيز به قرارداد ما بستگي نداشت. اگر قرار بود از آرسنال بروم چند سال پيش مي‌رفتم که پيشنهادات زيادي داشتم، اما من به اين باشگاه وفادار ماندم.

سرمربي آرسنال در ادامه درباره شرايط تيمش براي فصل آينده، گفت: نمي‌خواهم تيم را دچار تغيير و تحول کنم. از ساينا مي‌خواهم در آرسنال بمانم. همچنين دوست دارم فابيانسکي نيز فوتبالش را در آرسنال به پايان برساند.

سرمربي توپچي‌هاي لندن در پايان گفت: از اين که در آخرين ديدار خانگي خود به پيروزي رسيديم خوشحالم. البته چندين فرصت گلزني را از دست داديم و مي‌توانستيم اين بازي را با پيروزي پر گل پشت سر بگذاريم. اين فصل در بازي‌هاي خارج از خانه ضعيف عمل کرديم و گل‌هاي بدي خورديم. البته افسوس نمي خورم، زيرا بازيکنان زيادي را به دليل مصدوميت در ميانه فصل از دست داديم.

آرسنال که اين شانس را دارد به قهرماني در جام حذفي انگليس دست يابد در هفته‌ پاياني ليگ انگليس برابر نوريچ به ميدان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا