گوناگون

سيدورف: اميدوارم به ليگ اروپا برسيم

ميلان در حساس‌ترين بازي هفته‌ سي و ششم رقابت‌هاي سري A موفق شد با يک گل رقيب سنتي خود اينتر را شکست دهد تا پس از مدت‌ها با اين پيروزي ارزشمند دل هواداران خود را شاد کند.

کلارنس سيدورف، سرمربي هلندي روسونري از پيروزي در داربي ميلان بسيار خوشحال است.

به نقل از ايسنا، سيدورف پس از بازي در گفت و گو با شبکه “اسکاي اسپورت” ايتاليا، گفت: سر از پا نمي‌شناسم. از پيروزي در اين ديدار هيجان انگيز بسيار خوشحال هستم. از تمام بازيکنانم به خاطر اين نمايش خوب در چنين ديدار حساس تشکر مي‌کنم. در چهره همه آنها پيروزي را ديده‌ام.

او افزود: خط دفاعي ميلان شب خوبي را پشت سر گذاشت و همه فضاها را روي پالاسيو و ايکاردي بست. هم‌چنان که اجازه نداديم کامبياسو نفوذ‌هاي ويران کننده خود را انجام دهد. کاکا، بالوتلي و عادل تاعرابت هم در خط حمله وظايف خود را به خوبي انجام دادند. با تغيير تاکتيکي که انجام داديم اينتر را غافلگير کرديم. مي‌توانيم با همين سبک بازي در فصل بعد حريفان خود را شکست دهيم. وقتي همه بازيکنان در کارهاي دفاعي شرکت کنند ديگر عملکرد خط دفاعي بسيار بهتر خواهد شد. الان بازيکنان ميلان فهميده‌اند که چقدر روحيه جنگجويي در نتيجه‌ گرفتن تاثير دارد. همه آنها بايد به عقب بگردند و در کارهاي دفاعي شرکت کنند.

زننده تک گل ميلان در ديدار برابر اينتر نايجل دي يانگ، ها‌فبک هلندي اين تيم بود. سيدورف با رضايت از عملکرد او گفت: از عملکرد دي يانگ خوشحالم. او گل پيروزي ما را برابر اينتر به ثمر رساند و بازي درخشاني را به نمايش گذاشت. نايجل از بازيکناني است که همواره در کارهاي دفاعي شرکت و به مدافعان کمک مي‌کند.

سيدورف درباره شايعه هاي جدايي‌اش از ميلان در پايان فصل، گفت: عملکرد ميلان در ديدار امشب و شادي بازيکنان پس از پيروزي من را از گفتن هر سخني بي نياز مي‌کند. فصل هنوز به پايان نرسيده‌ است. الان وقت شادي است و بايد از پيروزي برابر اينتر در اين ديدار حساس خوشحال باشيم. فردا به ديدار آينده خود برابر آتالانتا فکر خواهيم کرد.

سرمربي هلندي ميلان در پايان سخنان خود گفت: ميلان اين شانس را دارد که يکي از سهميه‌هاي ايتاليا براي حضور در ليگ اروپا را به دست آورد. براي رسيدن به اين هدف تا پايان خواهيم جنگيد. ميلان هنوز شانس دارد. درست است که تيم‌هاي همچون پارما، اينتر و تورينو از شانس بالايي براي حضور در ليگ اروپا برخوردار هستند، اما ما هم نااميد نمي شويم و تلاش مي‌کنيم تا سهميه اروپايي به دست آوريم.

نايجل دي يانگ، زننده تک گل ميلان هم از اين که در ديدار حساس برابر اينتر گلزني کرده است بسيار خوشحال به نظر مي‌رسد. او در گفت و گو با شبکه “اسکاي اسپورت” ايتاليا، گفت: پيروزي در ديدار برابر اينتر از اهميت بسيار بالايي براي ما برخوردار بود. ميلان فصل بسيار بدي را پشت سر گذاشت. بايد در اين ديدار به پيروزي مي‌رسيديم. پيروزي برابر اينتر حس بسيار زيبايي به من داد. اين پيروزي را به کلارنس سيدورف، سرمربي تيم تقديم مي‌کنيم. آينده خوبي در انتظار ميلان است.

ميلان با پيروزي که برابر اينتر به دست آورد 54 امتيازي شد و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به پارما در جايگاه هشتم جدول رده‌بندي قرار گرفت. اين در حالي است که اينتر با 57 امتياز در جايگاه پنجم قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا