گوناگون

آیت الله استادی: جنبه مردمی کمیته امداد حفظ شود

81145954 5663785

به گزارش ایرنا، آیت الله ˈ رضا استادی ˈ چهارشنبه شب در دیدار ˈ حسین انواری ˈ سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با وی، خاطرنشان کرد: این نهاد باید گوش به فرمان رهبری بوده و پشت سر ایشان حرکت کند و موضع گیری هم داشته باشد ولی وارد جناح های سیاسی نشود.

وی اظهار داشت: کمیته عمومی جنبه عمومی دارد و مانند عاشورا و 22 بهمن مربوط به همه مردم است و باید جنبه مردمی و عمومی بودن آن حفظ شود.

وی گفت: اگر قرار است فعالیتی از طرف کمیته امداد، در مساجد انجام شود نباید افرادی طوری برخورد کنند که پای برخی از مسجد قطع شود، به طور طبیعی، افراد با هر سلیقه ای در مساجد می آیند اگر ما درست عمل نکنیم ناخواسته به کمیته امداد ضربه زدیم.

وی ادامه داد: اگر کسی گرفتار است بدون توجه به تفکر جناحی وی، باید گرفتاری او برطرف شود، نباید کاری داشته باشید که این طرفی یا آن طرفی است.

آیت الله استادی تاکید کرد: اعتماد مردم از مهمترین سرمایه های کمیته امداد است، متاسفانه برخی مچ گیری ها در کشور به اعتماد مردم ضربه زده است.

آیت الله استادی همچنین گفت: مهمترین توشه آخرت، کمک به دیگران است و اگر مردگان قادر به تکلم بودند، هر آینه می گفتند که یکی از بهترین کارها خدمت بیشتر به مردم و گره گشایی از کار آنان است، چرا که از مصادیق تقوا، گره گشایی از کار محرومان است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: باید در کمیته امداد با اخلاص برای مردم محروم کار کنیم. مرحوم عسکر اولادی در این زمینه بسیار از کار مردم محروم گره گشایی کرده و نام نیک وی نیز باقی مانده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت امداد در بخش های مختلف را ارائه کرد.

حسین انواری روز چهارشنبه در سفر به قم با شماری از مراجع و علما دیدار و گفت و گو کرد. ک/2

7401 / 380/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا