گوناگون

آیین اختتامیه جشنواره حمایت از یوزپلنگ ایرانی برگزار شد

81178659 5721134

به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین جشنواره نقاشی با نام «مهربانی با طبیعت» به منظور حمایت از یوزپلنگ ایرانی، به همت شهرداری منطقه 2، فرهنگسرای ابن سینا و آموزش پرورش شهر تهران ، انجمن یوز پلنگ ایرانی و برخی تشکل های غیر دولتی از 25 فروردین تا 31 اردیبهشت ماه در سطح مدارس مقطع ابتدائی تهران برگزار شد.

دبیر این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی فراخوانی که در مدارس ابتدایی شهر تهران به خصوص منطقه 2 تهران انجام شد مربیان آموزشی جهت آشنایی دانش آموزان با یوزپلنگ ایرانی به مدارس اعزام شدند و در نهایت این دانش آموزان آثاری مناسب در وصف یوزپلنگ ایرانی خلق کردند.

«هادی پیروز حمیدی» ادامه داد: حدود هفت هزار اثر در 90 مدرسه با مشارکت حدود 10 هزار دانش آموز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این آثار در دو مرحله مورد داوری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول 220 اثر و در مرحله دوم 110 اثر توسط داوران انتخاب شدند.

دبیر این جشنواره ادامه داد: 22 اثر منتخب هم توسط داوران انتخاب شد که در آیین اختتامیه این جشنواره از نفرات برتر تقدیر شد.

وی افزود: از 220 اثر منتخب نمایشگاهی در محل فرهنگسرای ابن سینا برپا شد و علاقمندان می توانند تا هشتم خرداد آثار منتخب اولین جشنواره یوزپلنگ ایرانی را از نزدیک تماشا کنند.

تهرام/7243/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا