گوناگون

بازگشت چهار تن از مجروحان حادثه تروریستی عراق به آغوش خانواده

81178653 5721123

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرکرد دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال وبختیاری گفت: مجروحان ˈهمایون نعمت بخش، علی شیر صالحی، بهنام امانی و تقی کیانپورˈ پس از درمان ، امروز به شهر هفشجان بازگشتند.

ˈحمید ملک پورˈ افزود:چهار تن دیگر از مجروحان حادثه نیز به دلیل وضعیت جسمی هم اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند.

وی گفت: تقی کیانپور، قربان حیدری ، همایون نعمت بخش ،محسن کیوانی ، مسلم کامکار ، علی شیر صالحی و مسعود عباسی، بهنام امانی از مجروحان این حادثه همه اهل شهر هفشجان هستند.

فرماندار شهرستان شهرکرد همچنین به زمان تشییع پیکر 2 شهید این حادثه در شهرکرد و هفشجان اشاره کرد و افزود:پیکر صادق حسینی هفشجانی و ابراهیم امینی هفشجانی روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح پس از تشییع از میدان 12 محرم تا میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد ، به زادگاهشان شهر هفشجان منتقل و پس از تشیع در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شوند.

به گزارش ایرنا، این دو شهید در بمب گذاری تروریست ها در مسیر تردد خودروی کارگران ایرانی شاغل در خط لوله گاز در عراق به شهادت رسیدند و پیکر آنان عصر روز شنبه از طریق مرز خسروی پس از انجام تشریفات قانونی وارد کشور شد.

ˈابراهیم امینیˈ و ˈصادق حسینیˈ دو کارگر شهید هفشجانی صبح روز شنبه بر اثر بمب گذاری در مسیر خودروی حامل کارگران و مهندسان ایرانی شاغل درخط لوله انتقال گاز در شمال شرق بعقوبه درخاک عراق به شهادت رسیدند.

22 آذر پارسال نیز افراد مسلح به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی خط لوله گاز در منطقه ˈالندیˈ واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد پایتخت عراق حمله کردند.

در جریان این حادثه تروریستی 16 نفر از کارگران و مهندسان ایرانی شهید و پنج ایرانی دیگر نیز مجروح شدند که اجساد شهدا در سه مرحله از مرز خسروی و مجروحان این حادثه نیز در دو مرحله از مرز پرویزخان در شهرستان قصرشیرین وارد کشورمان شد.

استان دیاله و مرکز آن بعقوبه در 55 کیلومتری شرق بغداد پایتخت عراق قرار دارد و همواره شاهد حملات تروریستی ضد شهروندان و ماموران دولتی و نظامی است.

547/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا