گوناگون

اتاق‌های اصناف در چارچوب وظایف و مأموریت خود عمل کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان با نماینده مردم چابهار،کنارک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جریان سفر به چابهار و در دیدار با نماینده مردم این شهرستان در مجلس اظهار کرد: چابهار به عنوان قطب صنعت و تجارت استان میزبان بسیاری از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

میرشکار با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری به عنوان سال “اقتصاد و فرهنگ” و هم‌چنین تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار امسال تمام همکاران در شهرستان، رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت را در اولویت کاری قرار داده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت ایجاد تحولات اساسی در حوزه اصناف شهرستان، بر ضرورت خروج از وضعیت سنتی حاکم بر این حوزه و توسعه زیرساخت‌های صنفی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم اتاق‌های اصناف استان در چارچوب وظایف و حوزه‌های مأموریت خود عمل کرده و سازمان‌های دولتی هم با حمایت آنها رونق بازار و فعالیت‌های واحدهای صنفی را محقق سازند.

نماینده مردم چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس نیز در این دیدار رسیدگی هرچه بیشتر به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان خواستار شد و افزود: ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی صنعتی و رفع مشکلات مربوط به حوزه صنعت شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان امر باید تمام تلاش خود را در این راستا بکار گیرند.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان فعال را در کنار تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران جدید را لازم دانست و افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در امور تسهیلات بانک‌ها و به دنبال آن ساماندهی اصولی ساختار بانکی ضروری است.

وی در پایان به تعامل سازنده واحدهای صنفی با سازمان‌ها و نهادهای حاکم بر جامعه اشاره و اظهار کرد: برگزاری مرتب جلسات و نشست‌های تخصصی با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی که واحدهای صنفی به طور مستقیم با آنها ارتباط و سر و کار دارند، برای حل و فصل مشکلات صنفی و روان سازی فعالیت‌های صنفی بسیار موثر و مفید است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا