گوناگون

اتاق بازرگانی زنجان به مشکلات قضایی فعالان اقتصادی رسیدگی می کند

81130345 5637642

غلامحسین جمیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به واسطه حضور نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان در کنار هیات های حل اختلاف، حتی مشکل فعالان اقتصادی که عضو این اتاق نباشند، نیز پیگیری می شود.

وی یادآورشد: این نمایندگان در کنار ارائه خدمات مشاوره، پیگیر مسائل حقوقی فعالان اقتصادی هستند.

جمیلی به تاسیس مرکز داوری در اتاق بازرگانی اشاره کرد و مسوولیت اصلی آن را ارائه مشاوره حقوقی و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی خواند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان، گفت: مرکز داوری زمانی می تواند به دفاع حقوقی از مشکل فعالان اقتصادی بپردازد که در قراردادهای تجار میانجی گری این مرکز قید شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز حتی می تواند اختلافات و مشکلات فعالان اقتصادی و تجار در معاملات خارجی را پیگیری کرده و برای برطرف سازی آنها تلاش کند.

جمیلی ادامه داد: این مرکز می تواند پیش از رجوع مشکل و اختلافات میان تجار، موضوع را میان طرفین برطرف کرده و از ارجاع تعداد انبوه پرونده ها به قوه قضاییه جلوگیری کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ارائه مشاوره به نمایندگان مجلس در زمان تصویب قوانین اقتصادی و لوایح مورد نیاز را از دیگر کارکردهای مرکز داوری عنوان کرد.

7319/522

انتهای پیام /*

Contact the editor:
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا