گوناگون

اتمام پروژه های نیمه تمام بابلسر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رستگار پیش از ظهر سه شنبه در جمع مدیران شهرستان با تاکید بر اینکه باید شوراها تلاش کنند تا عزم ملی را در مردم این شهرستان ایجاد کنند تا شاهد تحولاتی عظیم در ساختار شهرها و روستا های این منطقه باشیم افزود:شوراهای اسلامی باید با تلاش مضاعف و عزمی ملی و مدیریتی جهادی، در تحقق شعار امسال تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی بر توجه به منویات مقام مظعم رهبری، برنامه ریزی در کارها و پیشبرد کارها با برنامه، کار و تلاش و تواضع در تاکید و تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی اعتماد مردم را قدر بدانند و از این اعتماد برای فکر و کار استفاده کنند.

رستگار ادامه داد: تعامل و همکاری بین اعضای شورای اسلامی شهر و روستا با ادارات و نهادها ضروری است و این همراهی قطعا در نهایت توسعه شهرستان را به همراه دارد

این مسئول با اشاره به اصول مهم در فعالیت شوراها گفت: پرهیز از بخشی نگری در تصمیمات، تقدم منابع ملی به منافع شخصی،رعایت تقوا در رفتار، ایجاد فضای همدلی و مشارکت در سطح روستا و شهر، همکاری با مسوولان برای احداث و بهره برداری از تجهیزات در حد امکان و کمک به فراهم کردبستر سرمایه گذاری از مهمترین اموری است پیگیری آنها امسال در شوراهای اسلامی در کنار برنامه های بدنه اجرایی دستگاهها انتظار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بابلسر یاد آور شد: شوراها باید از ظرفیت و توانایی‌های خود برای انجام کارهای اجرایی در کنار دولت استفاده کنند و با پذیرفتن کار جمعی و تعامل با دیگران به مردم خدمت کنند.

رستگار تاکید کرد: هرچه تلاش شوراها در شهرها و روستاها بیشتر باشد زمینه ساز رضایت عمومی از فعالیت دولت نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره نقش شوراها در تحقق شعار سال ،سهم شوراها را اساسی دانست وگفت: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند ودر این راستا عزم ملی وقتی محقق می شود که مردم در صحنه باشند
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا