گوناگون

اتوبوس جدید ایران خودرو دیزل در راه بازار

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي ايران خودرو؛ حسين پارسي نژاد، مديرفروش ايران خودروديزل گفت: بر اساس قرارداد بسته شده با شهرداري شيراز 50 دستگاه اتوبوس يوتونگ براي خطوط درون شهري اين شهر عرضه مي شود.

وي افزود: ايران خودرو ديزل امکان تحويل يک جاي اين تعداد و تعداد بيشتر را دارد، اما به درخواست شهرداري شيراز اين اتوبوس ها از دو هفته ديگر در سه مرحله تحويل داده مي شود.

ايران خودرو ديزل ضمن نمايش محصولات خود در نمايشگاه خودروي شيراز، به فروش محصولات با شرايط تخفيف ويژه و سيستم ليزينگ اقدام کرد که با استقبال مشتريان به ويژه در مورد کاميون ها روبرو شده است.

مدير فروش ايران خودرو ديزل افزود: کاميونت جديد شش تن با نام L614 ، کاميون سهند با کاربري ميکسر و کاميون آريا با کاربري اتاق چوبي براي اولين بار در نمايشگاه شيراز عرضه شده است.

پارسي نژاد، ميني بوس آريان را از ديگر محصولات جديد ايران خودرو بيان کرد که براي نخستين بار در نمايشگاه شيراز عرضه شده است و گفت : تا يک هفته ديگر شرايط فروش اين محصول نيز اعلام خواهد شد.

وي فروش محصولات به صورت ليزينگ را از اقدامات اين شرکت در نمايشگاه شيراز ذکر کرد و افزود: کاميون هاي 19 تن بيشتر مورد استقبال مشتريان شيرازي قرار گرفت.

مدير فروش ايران خودرو ديزل اظهار داشت: خطوط توليد اين شرکت توان توليد تيراژ بالا را دارد، اما تعداد توليد را سفارش مشتريان تعيين مي کند.

وي از افتتاح خطوط توليد کشنده فوتون در نيمه اول سال جاري خبر داد و گفت: از بهمن ماه سال گذشته که تحويل وانت فوتون اغاز شد، تاکنون بيش از سه هزار دستگاه فروخته شده است و مشتريان از آن راضي هستند. پارسي نژاد ايران خودرو ديزل را داراي بزرگ ترين شبکه خدمات پس از فروش خودروهاي تجاري در کشور بيان کرد و گفت: شرکت اپکو نيز شبکه تامين قطعات ايران خودرو ديزل را مديريت مي کند. مدير فروش ايران خودرو ديزل ميزان ساخت داخل کاميونت و ميني بوس جديد اين شرکت را بيش از 90 درصد ذکر کرد و گفت: موتور کاميونت ايدم و موتور ميني بوس کامنز و استاندارد آن يورو4 است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا