گوناگون

اتوبوس های سیاری برای برقراری ارتباط با مردم تهران در نظر می گیریم

81230968 5812111

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، پیمان سنندجی در حاشیه بازدید خبرنگاران حوزه شهری از سامانه 2 شرکت اتوبوسرانی تصریح کرد: به طور قطع شرکتی که روزانه بالغ بر 4 میلیون 500 هزار نفر را در سطح شهر تهران جابه جا می کند با برقراری ارتباط و نظارت با مردم بهتر می تواند نقطه ضعف ها را برطرف کرده و مسیر ارتقا و پیشرفت را طی کند.

وی با اشاره به اینکه از طریق ارتباط با مردم می توانیم برنامه ریزی های دقیق تری برای مدیریت شهری داشته باشیم، افزود: پیشنهاد مرکز ارتباطات مردمی پیشنهاد بسیار خوبی بود و ما از آن استقبال می کنیم.

سنندجی در ادامه در خصوص جایگاه های CNG نیز گفت: تعداد 3000 دستگاه از اتوبوس های ناوگان شهر تهران را اتوبوس های گازسوز تشکیل می دهند، تا آلودگی و آلایندگی ناشی از تردد خودروهای حمل و نقل عمومی کمتر شود.

وی ادامه داد: به دلیل سوختگیری مکرر و روزانه اتوبوس های گازسوز مخازن و سایر تجهیزات مدار سوخت رسانی به مرور زمان دچار خوردگی و خستگی می شوند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تصریح کرد: مطابق الزامات درنظر گرفته شده و استانداردهای تدوینی جایگاه های سوخت باید حداقل 3 سال یکبار مورد بازبینی و تست هیدرواستاتیک قرار گیرند که با تخصیص فضا و کلیه امکانات لازم از طریق شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در حال پیگیری و اجرا است.

سنندجی اظهار کرد: در کنار بحث طرح تست مخازن، با تعیین سطح هر مخزن و تشخیص عدم امکان بهره برداری از آن باید در محل اقدام به تعویض آنها کرد تا امکان استمرار بهره برداری از اتوبوس فراهم شود که این مهم در حال حاضر با اعتبارات محدود این نهاد خدمتگزار در حال انجام است.

سنندجی گفت: در خصوص تعیین تکلیف مخازن سطح 3 نیز تاکنون مکاتبات متعددی با مسئولین محترم از جمله اداره کل استاندارد استان تهران انجام شده است.

وی افزود: معدوم کردن مخازن باید منطبق با اصول استاندارد و از طریق پیمانکار واجد شرایط به انجام برسد، لذا تاکید این شرکت بر اجرای کار از طریق اداره کل استاندارد بوده و شرکت واحد به عنوان بهره بردار صلاحیت ورود به قضیه را نخواهد داشت.

تهرام/1393/7561/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا