گوناگون

اجرای حکم اعدام شیخ نمر برای حکومت عربستان هزینه سنگینی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید محمدی راد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان مراغه با اشاره به اینکه همه مسلمانان خواستار آزادی شیخ نمر النمر هستند، ادامه داد: صدور حکم اعدام برای شیخ نمر ایستادگی مقام های عربستان در برابر حقوق و آزادی مردم را نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه صدور حکم اعدام رهبر شیعیان عربستان با خواست مردم عربستان هم خوانی ندارد، ابراز داشت:  آیت الله شیخ نمر النمر به دلیل خواستار رسیدگی دولت عربستان به قبرستان بقیع، انجام تربیت اسلامی در آموزش و پرورش و شناختن شیعه مثل مذاهب چهار گانه در عربستان زندانی و به طور فجیعی شکنجه شده است.

حجت الاسلام محمدی راد با بیان اینکه حکم اعدام وی باید به منظور رعایت حقوق مردم متوقف شود، افزود: شیوخ عربستان به وی تهمت زده اند و به بهانه های مختلف می خواهند ایشان را اعدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعدام شیخ نمر احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار می کند، ادامه داد: حکومت عربستان باید بداند که در صورت اجرای این حکم باید منتظر پیامدهای بین المللی آن نیز باشد.

امام جمعه موقت مراغه سپس به سالروز شهادت آقا مصطفی فرزند برومند امام راحل(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان فردی دانا و بسیار باهوش بودند که در دوران جوانی به درجه اجتهاد رسیدند و آثار به جا مانده از ایشان نشان دهنده جامعیت علمی و توان بالای ایشان است.

حجت الاسلام محمدی راد همچنین به روز خانواده و تکریم بازنشستگان اشاره کرد و گفت: باید دولت رسیدگی به اوضاع بازنشستگان را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و همچنین با ارائه امتیازات و خدمات باعث افزایش ازدواج و تشکیل خانواده در کشور شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا