گوناگون

هزار نازل سوخت مایع در اردبیل آزمایش شد

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی  بعد از ظهر جمعه در نشست مشترک با مسئولان شرکت نفت اردبیل تصریح کرد: هدف از این آزمایش سنجش صحت مقدار سوختی است که انتظار می رود نازل نمایشگر آن باشد.

وی یاد آور شد: سال گذشته این آزمایش بر روی هزار و 737 نازل انجام شد و  با تعداد آزمایش شده در نیمه اول سال،  85 درصد برنامه عملیاتی محقق شده است.

به گفته علایی در مقایسه با عملکرد امسال و سال گذشته 85 درصد رشد نیز مشاهده می شود که در سایه همکاری شرکت فرآورده های نفتی استان با مجموعه استاندارد بوده است.

وی خواستار تداوم این همکاری شد و تاکید کرد: این اداره کل در نظر دارد عرضه کالای استاندارد در تمامی حوزه ها را با اطمینان سنجش کند.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان در ادامه به افزایش واردات خودرو از مبادی گمرک بیله سوار اشاره کرد و گفت: در نیمه اول سال 10 خودرو سبک و 93خودرو سنگین وارد شده است.

وی با بیان اینکه مجوز استاندارد برای واردات خودرو در یک روز کاری صادر می شود، یادآور شد: سال گذشته در مجموع 35 خودرو سبک و 50 خودرو سنگین وارد شده بود.

وی یکی از تاثیرات افزایش واردات خودرو را افزایش درآمد اداره کل استاندارد عنوان کرد و گفت: پیش بینی درآمد ما در سال جاری یک میلیارد و 810 میلیون ریال بود و این در حالی است که در نیمه اول سال دو میلیارد و 360 میلیون ریال محقق شده است.

علایی افزود: سال گذشته نیز بر خلاف پیش بینی درآمد یک میلیارد و 660 میلیون ریالی درآمد دو میلیارد 340 میلیون ریالی حاصل شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا