گوناگون

اجرای طرح جهادی نماز در مسیر های مواصلاتی بین شهری

81154137 5677656

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، سید سعید سید علائی در نخستین جلسه نشست مسئولان ستادهای اقامه نماز این وزارتخانه با اشاره به اینکه نظرات نمازگزاران در کلیه پایانه ها، مسیرها، ترمینال های هوایی از طریق اعلام سامانه پیامکی وزارتخانه دریافت و جهت اعمال در برنامه های عملیاتی تجمیع و بررسی می شود، افزود: برای ارتقاء فرهنگ نماز دوره های آموزشی نیز در سال 93 با جدیت بیشتری پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی ساخت مساجد جدید در 18 شهر کشور و بازدید از نمازخانه های سازمان ها و شرکت های تابعه را از اولویت های کاری برشمرد و افزود: تمام مساجد و نمازخانه ها در کلیه شقوق حمل و نقلی تا پایان سال جاری به لحاظ فنی و تجهیزاتی توسعه می یابند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت شهرهای جدید نیز در این جلسه بر پایی نماز را نماد بارز اسلام و سرلوحه فعالیت های روزمره دانست و گفت حضور حداکثری سطوح مدیریتی وزارتخانه درامر نماز مهمترین گام در تحقق برنامه ها و موثر در نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز در جامعه است .

محسن نریمان ارتباط مستمر و صمیمانه دبیران ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی در کشور با مدیریت را مهمترین عنصر در حضور پر شور کارکنان در نمازهای جماعت دستگاه های اجرایی ارزیابی کرد.

اقتصام**1108**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا