گوناگون

اجرای طرح پزشک خانواده در انتظار تخصیص اعتبار/ اجرای سراسری طرح 10 سال زمان می برد

81242307 5831389

به گزارش روز شنبه ایرنا از خانه ملت، دکتر «سید حسن قاضی زاده هاشمی» درباره آخرین وضعیت اجرای طرح پزشک خانواده، افزود: در طرح پزشک خانواده که در حال حاضر در استان های مازندران و فارس در دست اجرا است تلاش کردیم تا نواقص و مشکلات طرح را برطرف کنیم.

وی با بیان این که در حال بررسی هستیم تا پزشک خانواده را در یک شهرستان در هر استان اجرایی کنیم، خاطرنشان کرد: بدون شک بعد از بررسی این ایده، آن را عملیاتی خواهیم کرد.

وزیر بهداشت ادامه داد: همچنین در حال آماده سازی حاشیه شهرهای با جمعیت کمتر از 8.5 میلیون نفر هستیم تا بتوانیم طرح پزشک خانواده را اجرایی کنیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان این که اعتبارات طرح پزشک خانواده در بودجه دیده شده است، اظهارامیدواری کرد: وضعیت خزانه بهتر شود تا برای اجرای طرح پزشک خانواده با کمبود بودجه مواجه نشویم.

وی درباره زمان اجرای پزشک خانواده نیز گفت: اکنون طرح پزشک خانواده آماده اجرا است و اگر اعتبارت تخصیص داده شود آن را اجرایی خواهیم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یادآور شد: البته اجرای سراسری طرح پزشک خانواده 10 سال زمان می برد و این طرح باید ابتدا در چند استان اجرایی شود و بعد از رفع درست نواقص، اجرای آن را گسترش دهیم.

سیام**9173**1336

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا