گوناگون

اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها در جهت رفاه و اصلاح اقتصاد است

81137697 5649560

هوشنگ محمدی مدیر عامل گاز فارس امروز در گفت و گو با ایرنا آمادگی شرکت گاز استان فارس را برای اجرای این طرح در بخش گاز اعلام کرد و گفت : شرکت گاز استان فارس از چندی پیش تاکنون با برگزاری جلساتی با رؤسا مدیران و مسئولین شرکت ملی گاز ایران و شرکت های گاز استانی آمادگی برای اجرای این طرح را در دستور کار قرار داده است .

وی ادامه داد : این شرکت در همین راستا تصمیمات و مصوبات خوبی را به تصویب رسانده که امیدواریم با اجرای این مصوبات مشکلی برای مصرف کنندگان پیش نیاید.

وی گفت : با برگزاری جلساتی نقاط ضعف و قوت و فرصتهایی را که در پیش رو خواهیم داشت شناسایی و بررسی نموده ایم و تمهیدات لازم را نیز اتخاذ کرده ایم.

مدیرعامل گاز استان در مورد مقدار مصارف گاز در استان گفت : ما مصرف کنندگان را به سه دسته کم مصرف متوسط و پرمصرف تقسیم نموده ایم که 82 درصد از مصرف کنندگان مشترکین کم مصرف و 17 درصد مشترکان و مصرف کنندگان با مصرف متوسط و چیزی کمتر از یک درصد مشترکین پرمصرف داریم.

به گفته محمدی برای مصارف کم و خانگی طبق تصویب هیات مدیره گاز ایران 20 درصد و برای بقیه مصارف 30 درصد افزایش قیمت در نظر گرفته شده که شیبی ملایم را در پیش دارد.

محمدی افزود : جلساتی نیز با ستاد بحران و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی فارس نیز تشکیل شده که مصارف ایستگاههای CNG را با دقت بالا اندازه گیری نمایند و در این خصوص از پیشرفته ترین دستگاههای اندازه گیری استفاده می شود تا مشکلی برای جایگاه داران و مردم پیش نیاید.

مدیرعامل گاز استان در ادامه از روند توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان و همچنین صنایع خبر داد و گفت : امسال هم مانند گذشته امیدواریم با تخصیص بودجه های لازم جهت امر گازرسانی بتوانیم تعداد بیشتری از مناطق استان را تحت پوشش گازرسانی قرار دهیم تا همه مردم استان فارس بتوانند از این نعمت خدادادی استفاده نمایند.

پیش بینی مصرف گاز برای سال جاری دراستان فارس 18 هزار و 603 میلیون متر مکعب اعلام شده است .ک/3

677

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا