گوناگون

تحریم های دشمنان ملت ما را مقاوم کرده است

81137689 5649542

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، سردار ˈ کاظم میرحسینی ˈ در جمع مردم شهرستان مهریز افزود: دشمنان دست به هر حربه ای علیه ایران و ملت بیدار ما زده اند راه به جایی نبرده اند .

وی اظهار داشت: این تحریم ها و فشارها باعث شده تا ملت ایران روز به روز قوی تر و محکم تر شود و دشمنان دچار یاس و نا امیدی و شکست های متوالی شوند .

یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه با بیان خاطراتی از دوران پرافتخار دفاع مقدس و رشادت های قهرمانانه رزمندگان پرتوان اسلام در برابر دنیای استکباری ، یاد و خاطره شهید محمد منتظر قائم نخستین فرمانده سپاه یزد را گرامی داشت .

میرحسینی به توطئه های مختلف استکبار حهانی علیه انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته در بخش های مختلف اشاره و علت ناکامی آنها را امدادهای گسترده الهی ،وحدت کلمه ، حضور در عرصه های مختلف و متابعت از ولایت فقیه ذکر کرد .

وی به اهداف مختلف دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و از مردم خواست تا پای بندی بر اصول استقامت و جدیت ، ولایتمداری و عمل به وصایای امام (ره) و شهیدان را مدنظرداشته باشند .

فرمانده پادگان آیت الله خاتمی یزد همچنین از فعالیت های بسیجیان در عرصه های مختلف مورد نیاز کشور و انقلاب اسلامی قدردانی کرد و خواستار افزایش بینش و بصیرت و دشمن شناسی در برابر هجمه های مختلف کفر جهانی به سرکردگی آمریکا شد .

میرحسینی گفت: رابطه با آمریکا هیج فایده ای ندارد و باید قوی بود و با همکاری و اطاعت از مقام معظم رهبری برای سعادت ملت و کشور سخت فعالیت کرد که عزت با دین فراهم می شود .ک2

7541/1968

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا