گوناگون

اجرای 20 برنامه ویژه بیستمین سالگرد خانه مطبوعات اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر ، منصور گلناری ظهر یکشنبه به مناسبت فرارسیدن بیستمین سالگرد خانه مطبوعات استان اصفهان در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، اظهار داشت: مراسم تجلیل از همکاران پیشکسوت، فتح قله قاش مستان و نصب پرچم یادبود بیستمین سالگرد خانه از مهمترین اقدامات این خانه است.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقات ورزشی(والیبال)، مراسم تجلیل از خبرنگاران، پاسداشت از توزیع کنندگان و کارمندان نمونه مطبوعات از دیگر برنامه خانه مطبوعات استان اصفهان است.

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان تجلیل از فرزندان دانشجو و دانش‌آموز اعضای خانه مطبوعات استان که در تاریخ تولد امام رضا(ع) به دنیا آمده اند و تقدیر از خبرنگاران شهید و همکاران فقید از دیگر برنامه‌های خانه دانست و گفت: اردوی تفریحی، تجلیل از خانواده‌ها و زوج‌های خبرنگار، نمایشگاه عکس عکاسان خبری و تجلیل از عکاسان از دیگر برنامه‌ها است.

وی برگزاری همایش مدیریت و رسانه  و تجلیل از مدیران رسانه‌های استان و برپایی مراسم بیستمین سالگرد تاسیس خانه مطبوعات را از اهم برنامه‌ها نام برد و افزود: برگزاری جشنواره مسئول پاسخگو و دیدار با مسئولان استان از دیگر برنامه‌ها است.

گلناری اضافه کرد: مدیریت رسانه در این سالها کمتر مورد توجه قرار گرفته که سعی شده در قالب یک همایش علمی با فراخوان مقاله به تحلیل دیدگاه مدیران و ضعف‌های مدیریت رسانه پرداخت.

وی تجلیل از نظافتچی موسسات مطبوعاتی تا تایپیست این ارگان‌ها که علی‌رغم نقش موثری که در حوزه اداری رسانه دارند اما همیشه در حاشیه قرار دارند را یک کار نو و جدید نام برد و گفت: تجلیل از دانشجویان خبرنگار و فرزندان ممتاز خبرنگاران یکی دیگر از این برنامه‌ها است.

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان با بیان اینکه در این سالها اقدامات آموزشی و رفاهی متعددی انجام گرفته است، ادامه داد: خانه مطبوعات یک هویت جمعی و حرفه‌ای به جامعه رسانه‌ای اصفهان داده است.

گلناری اضافه کرد: دیدار با معاون اول رئیس جمهور از اهم برنامه‌های بیستمین سالگرد خانه است.

وی با بیان اینکه کمتر کسی در اصفهان هست که از هویت صنفی خانه مطبوعات بی‌اطلاع باشد، تصریح کرد: این خانه مرجع بسیاری از مسائل و مشاوره‌ها است.

گلناری اضافه کرد: در طول 20 سال بیش از 2 هزار جلسه مربوطه به خانه در سطح استان با حضور مسئولان مختلف برگزار شده است.

وی تشکیل کمیته‌ای رسانه‌ای به منظور ساماندهی بحران و خشکسالی آب را یکی از اهداف متعالی خانه مطبوعات معرفی کرد و بیان داشت: مسئله آب دیگر از بعد زیست محیطی خارج و به یک موضوع ملی تبدیل شده است.

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان خواستار نگاه علمی و منطقی رسانه‌ها به مسئله آب شد و ادامه داد: رسانه‌ها در این خصوص در کنار مسئولان استان و نمایندگان قرار دارند نه نقطه مقابل آنها.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا