گوناگون

احداث 10 سد در دستور کار آب منطقه‌ای مازندران

قائم‌مقام مدیرکل آب منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون فقط از 3 سد مخزنی در استان بهره‌برداری می‌شود، گفت: در حال حاضر احداث 10 سد در دستور کار قرار گرفته که تا 10سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه‌ی مازندران،«موسی نامدار» امروز(چهارشنبه 7 آبان‌ماه) در همایش معاونت سازمان‌های، نظامی، قضایی ستاد احیا امر به معروف و نهی ار منکر استان مازندران، گفت: هم‌اکنون فقط 10 درصد آب‌های مازندران کنترل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو هنوز نسبت به کم‌آبی مازندران مردد است، تصریح کرد: ما چون رعایت بهداشتی آب رودخانه را نکردیم از همین‌رو آب شهرهای ما، کیفیت نامناسب دارد و ما در این زمینه نتوانستیم آمر و ناهی خوبی باشیم.

قائم‌مقام مدیرکل آب منطقه‌ای مازندران افزود: باید بکوشیم تا حداقل آب‌های موجود را کنترل و آب را به صورت بهینه مصرف کنیم.

نامدار با اشاره به کم‌لطفی در تأمین اعتبار آب در مازندران خاطرنشان کرد: در سال 65 استان مازندران در حوزه‌ی کشاورزی تأمین اعتبار شد و در همان زمان استانی در حوزه‌ی صنعت و کشاورزی تأمین اعتبار شد که میزان بودجه کشاورزی آن استان بیش از مازندران بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا