گوناگون

احداث 2 کمربندی برای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر اهر

2372166 245

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی، در جلسه مشترک با اصناف و بازاریان شهرستان اهر گفت: از این 2 کمربندی یکی در غرب اهر با مشارکت معدن مس سونگون و شهرداری اهر برای جلوگیری از تردد کامیون های حمل مواد معدنی و دیگری در شرق اهر با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی و شهرداری اهر برای جلوگیری از تردد ماشین آلات سنگین حمل و نقل در سال جاری احداث می شود.

وی، با تأکید برحمایت مردم از شهرداری در زیباسازی شهر، از شهرداری خواست در ساماندهی ورودی های شهر اهر، ساماندهی رودخانه کیچیک چای د اخل شهر، آسفالت خیابان ها و معابر و ایجاد سایر امکانات رفاهی و خدماتی بیش از پیش تلاش کند.

فرماندار شهرستان اهر، با بیان اینکه احداث پارک نیز از اولویت های دیگر جهت استفاده شهروندان است گفت: در این راستا بزرگترین پارک به نام ( پارک ولایت ) در حال احداث می باشد که امیدواریم با همت مضاعف شهرداری اهر شاهد اتمام آن باشیم.

صدیقی، همچنین از حمایت مسئولان و شهرداری  اهر جهت سرمایه گذاری در حوزه عمران شهری در بخش های مختلف از جمله  احداث پارکینگ، خدمات رفاهی و تفریحی و غیره خبر داد.

صدیقی، همچنین در ارتباط با اصناف و بازاریان نیز گفت: مسئولان شهرستان اهر در حل مشکلات اصناف و بازاریان در حد امکان و توان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز، نقش اصناف را در ارایه خدمات به مردم مهم دانست.

حجت الاسلام حاجی زاده، از اصناف خواست ضمن رعایت مسایل مربوط به صنف خود با مشتریان نیز خوش برخورد باشند.

در این جلسه اصناف و بازاریان مسایل و مشکلات خود را با مسئولان مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا