گوناگون

احیای دریاچه ارومیه با مشارکت اصناف و تشکل‌های بخش کشاورزی

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: احیای دریاچه ارومیه با مشارکت نظام صنفی و تشکل‌های بخش کشاورزی امکان پذیر می باشد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، علی اکبر نژادرضا در مجمع عمومی عادی سالیانه و انتخابات هیئت مدیره و بازرس نظام صنفی کشاورزی استان با بیان اینکه نظام صنفی در بین دیگر تشکل های کشاورزی از جایگاه قانونی و بالایی برخوردار است، گفت: این مجموعه از نگاه قانونی و صنفی به عنوان سخنگوی بخش کشاورزی باید مشکلات بخش را رصد کند و ضمن پرهیز از کارهای اجرائی ، در جهت انتقال چالش ها و مشکلات به دولت، در راستای احقاق حقوق بهره برداران کند.

وی ایجاد شبکه ارتباطی و اطلاع رسانی با هدف انتقال سریع مشکلات بخش به مسئولین را بسیار با اهمیت دانست و خواستار ارتباط تنگاتنگ نظام صنفی کارهای کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی شده و افزود: تشکل‌های کشاورزی پتانسیل بسیار ارزشمندی بر ارتقای کیفی و کمی تولید محصولات کشاورزی محسوب می شوند.

نژادرضا با بیان اینکه موضوع احیای دریاچه ارومیه برای ما در کشور و به ویژه استان‌های شمالغرب کشور خیلی حیاتی است افزود: تلاش داریم با یاری همدیگر و مشارکت بخش اجرایی و نظام صنفی کشاورزی و دیگر تشکل های کشاورزی طی برنامه مصوبی دریاچه ارومیه را احیاء نماییم.

وی با بیان اینکه اصناف کشاورزی استان همواره مورد هدایت و حمایت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بوده است افزود: ریاست سازمان دستور داده اند تا نظرات و دیدگاه های نظام صنفی و تشکل های بخش کشاورزی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها لحاظ شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا