گوناگون

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار سفر مقام معظم رهبری به شهرک تخصصی فرش خراسان‌شمالی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: با پیگیری‌ها، 20 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری برای تأمین امکانات زیربنایی شهرک تخصصی فرش استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌شمالی «محمدعلی یوسفی» افزود: پیرو سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی، شرکت شهرک‌های صنعتی موفق به اخذ این مصوبه شد که به ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک تخصصی فرش هم‌چنین کمک به توسعه و تثبیت اشتغال در استان منجر می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات معظم له در این سفر در خصوص شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد زیرساخت برای شهرک تخصص فرش بود که طی آن مقرر شد مبلغ 20 میلیارد ریال جهت کمک به ایجاد زیرساخت‌های شهرک تخصصی فرش در بجنورد در سال 92 اختصاص یابد که این مبلغ با پیگیری‌ها در ابتدای سال 93 اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: با اختصاص اعتبار، روند اجرای پروژه‌های عمرانی بمنظور تکمیل زیرساخت‌های صنعتی این شهرک تسریع شده و آماده‌ی واگذاری به متقاضیان می‌شد.

یوسفی افزود: مناقصات مربوط به انتخاب پیمانکار برای پروژه‌های اجرای شبکه‌ی توزیع گاز، شبکه‌ی توزیع 20 کیلوولت برق و تکمیل معابر شهرک فرش دستباف انجام شده و این پروژه‌ها به‌زودی آغاز می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌ها، شهرک تخصصی فرش استان در شش ماهه‌ی نخست سال به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا