گوناگون

اداره کل استاندارد لرستان نسبت به بررسی آسانسورهای واحدهای مسکن مهر اقدام کند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیانپور شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن استان لرستان با تشریح مصوبات این جلسه به خبرنگاران گفت: در این جلسه مقرر شد که 300 نفر از 500 متقاضی مسکن مهر خرم آباد که مسکن آنها در فاز سوم آماده بهره برداری است تا هفته آینده فراخوانده و نسبت به تسویه کامل سهم آورده آنها اقدامات لازم بعمل آید.

وی عنوان کرد: همچنین مقرر شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز ظرف دو هفته نسبت به نصب انشعابات این 500 واحد اقدام کند و برای این منظور پیشنهاد شد که از دو پمپ فشار قوی برای انتقال آب به طبقات بالاتر و قبل از نصب کنتور استفاده شود.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان از فرماندار خرم آباد خواست به علت طولانی شدن روند نصب انشعابات این واحدهای مسکن مهر شخصا پیگیر این موضوع باشد.

کیان پور یادآور شد: شهرداری خرم آباد نیز موظف شد تا پایان تیرماه بر اساس نقشه ها نسبت به صدور پایان کار 500 واحد یاد شده به صورت ویژه اقدام کند.

وی از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان نیز خواست نسبت به تایید آسانسورهای این 500 واحد مسکن مهر آماده بهره برداری در خرم آباد ظرف مدت دو هفته اقدام کنند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد تکلیف هزار و 200 واحدی مسکن مهر خرم آباد که هنوز تعیین تکلیف نشده است تا 15 مرداد مشخص و یا کار به پیمانکار جدید واگذار شود و یا پیمانکار قبلی اقدامات لازم را به عمل آورد.

کیانپور خواست به متقاضیانی که کمتر از 14 میلیون تومان آورده داشته اند تحویل واحد صورت نگیرد و واحدها به افراد دیگری واگذار شوند و همچنین از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی صورت گیرد که اگر افراد پول بیشتری بیاورند در اولویت تحویل قرار خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: همچنین در این شورا مقرر شد از پایان شهریور امسال تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی تکلیف هزار و 200 واحد از مسکن مهر خرم آباد مشخص شده و این تعداد واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا