گوناگون

از کارگران نمونه شهرداری پاکدشت تجلیل به عمل آمد

81154211 5677763

به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز سه شنبه در محل شهرداری پاکدشت برگزار شد ، از کارگران عمرانی و خدمات شهری نمونه این شهرداری تجلیل به عمل آمد.

شهردار پاکدشت در این مراسم گفت : کارگران در رشد و توسعه اقتصاد کشور نقش به سزایی داشته و بدون حضور آنها بسیاری از فعالیت های اقتصادی بی نتیجه باقی خواهد ماند.

داریوش پازوکی گفت: در دین مبین اسلام، کار و تلاش به عنوان یک ارزش، عبادت و فریضه محسوب می شود و کسی که کار می کند به منزله جهاد در راه خدا می باشد.

وی افزود: کار، تلاش و مجاهدت کارگران در عرصه های مختلف تولید ، اقتصاد و خدماتی نتیجه ای جز عمران و آبادانی کشور در پیش نخواهد داشت و همواره باید قدردان این تلاش بود.

پازوکی اظهار داشت: کارگران همواره در طول تاریخ نقش اصلی را در توسعه اقتصادی کشور بعهده داشته و گام عملی در جهت پیشرفت کشور برداشته اند ، توسعه اقتصادی هرکشور با تولید تحقق می یابد و این کارگران هستند که به عنوان نیروی محرکه تولید، اقتصاد کشور را رو به جلو می برند.

وی تصریح کرد: در این بین کارگران بخش های عمرانی و خدماتی شهرداری بدون هیچ گونه چشم داشت با فعالیت شبانه روزی خود آرامش و آسایش را به شهروندان ارزانی داشته و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی باشند .

شهردار پاکدشت اظهار امیدواری کرد در سایه تلاش و توجه بیش از پیش به قشر زحمتکش کارگر ، ضمن رفع مشکلات آنان باعث پیشبرد اهداف اقتصادی کشور شویم.

تهرام/7254/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا