گوناگون

استانداربوشهر: مسوولان از شهدا الگو بگیرند

81242034 5830787

ابه گزارش ایرنا، مصطفی سالاری در دیدار با خانواده شهید علی روئین تن از شهدای دوران دفاع مقدس در بندرریگ افزود: شهدا جان خود را در راه سربلندی و سرافرازی ایرن اسلامی فدا کردند و به اسطوره هایی تبدیل شدند که باید از تک تک آنان الگوگیری کرد.

سالاری گفت: خانه هر شهید مقدس است، زیرا محل تربیت و عروج اشخاصی بوده که توانسته اند با دل کندن از زیبایی های این دنیا به جایگاه بزرگی برسند.

وی با بیان این که مسوولان نیز برای سربلندی نظام تلاش می کنند، اظهارکرد: دیدار مسوولان از خانواده معظم شهدا به تقویت روحیه فعالیت ها در پست های مختلف مدیریتی مفید و اثرگذار است.

استاندار بوشهر گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و اشتغال فرزندان آنان یک وظیفه است و نباید برای حل مشکلات آنها به حرف و شعار بسنده کرد.

وی افزود: جای اردوگاه های ویژه برای خانواده های شهدا در شهرستان های استان خالی است و با برنامه ریزی ها باید مکانی بدین منظور بویژه درشهرستان گناوه درنظر گرفته شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: ساماندهی گلزار شهدا در برخی شهرهای استان انجام شده و در برخی مناطق در دستور کار اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر قرار دارد.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در دوران دفاع مقدس 22 شهید تقدیم انقلاب و میهن کرده است. ک/2

637/539

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا