گوناگون

استاندارقزوین تاکید کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید اولویت برنامه‌های استان

استاندارقزوین با تاکید بر خدمت رسانی به مردم، گفت: اشتغال، اولویت نخست استان محسوب می‌شود که با توجه به موقعیت جغرافیایی، صنعتی و کشاورزی قزوین باید برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، مرتضی روزبه شب گذشته به مناسبت هفته دولت در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: ارتباط مدیران با مردم نباید در هفته دولت خلاصه شود بلکه باید به طور مستمر با مردم ارتباط داشته باشند تا از مشکلات آنان آگاه و برای حل آن اقدام کرد.

وی ادامه داد: مدیران باید توجه داشته باشند با الگوگیری از شهیدرجایی از تشریفات به دور باشند و از اقداماتی که فایده‌ای برای مردم ندارد پرهیز کنند.

استاندارقزوین تصریح کرد: اصول کاری من بر مبنای خدمت‌رسانی به مردم است و در این حوزه نباید وقفه‌ای ایجاد شود و از ابتدای ورود به مجموعه استانداری حل مشکلات مردم در اولویت بوده است که کاهش 30 درصدی جرائم عمومی و کاهش 36 درصدی تصادفات در ایام نوروز نشان‌گر این امر است.

وی درخصوص بودجه استان قزوین خاطرنشان کرد: مدیران استان با کارشناسان نظارت راهبردی ریاست جمهوری در ارتباط هستند تا بودجه استان در سال 94 بر اساس شاخص‌های استان برنامه‌ریزی شود.

روزبه توصیه کرد، در حوزه جوانان باید به دور ازشعارزدگی وارد میدان شد و از دادن شعارهای سطحی، زودگذر و هیجانی پرهیز کرد.

وی با اشاره به این‌که به توانمندی داخلی بسیار توجه می‌کنیم، افزود: با توجه به این‌که توانایی‌ها داخلی کم نیستند نباید بهره برداری از ظرفیت خارجی را فراموش کرد و به همین جهت در برخی از پروژه‌های هفته دولت، چند سرمایه‌گذار خارجی نیز مشارکت داشتند.

استاندار قزوین اعلام کرد: بهسازی و نوسازی مدارسی که نیاز به تعمیر دارند در برنامه قرار دارد و مدارسی که به درجه فرسودگی رسیده باشند تخریب و احداث می‌شوند که این امر در بسیاری از مدارس اجرایی شده است.

وی یادآور شد: به اندازه‌ای که برای احداث مدرسه تلاش می‌شود برای نگهداری آن تلاشی صورت نمی‌گیرد و باید این فرهنگ‌سازی در بین دانش آموزان ایجاد شود تا در نگهداری مدارس کوشش کنند.

روزبه تشریح کرد: استان به لحاظ موقیعت جغرافیایی پتانسیل و شرایط راه‌اندازی پروژه‌های ملی را دارد که در چند روز اخیر شاهد راه اندازی نیروگاه بادی در استان بودیم و در تلاش هستیم با توجه به این‌که قزوین از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است مرکز رشد انرژ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا