گوناگون

بهره‌برداری از بزرگترین بیمارستان سوختگی خاورمیانه در شیراز

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تا پایان امسال بزرگترین بیمارستان سوانح و سوختگی خاورمیانه در شیراز به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، دکترمحمدهادی ایمانیه پنج‌شنبه 30 مرداد در دوازدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: هم‌چنین تا پایان امسال فاز اول بیمارستان پیوند اعضای شیراز که مراحل ساخت آن در شهر صدرا تداوم دارد، به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایمانیه با اشاره به آغاز فعالیت‌ها برای ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور، از محل وقف مشارکتی در شیراز، گفت: به‌زودی کار توزیع اوراق وقف جمعی احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور توسط بانک ملی آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که خیرین فارس نشان دادند هم‌چنان در انجام امور خیر مرتبط با سلامت، در سراسر کشور پیشتاز هستند، از توسعه بیمارستان‌های مادر و کودک، امیر و غدیر خبر داد.

ایمانیه بر اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بخش بهداشت و درمان در سراسر استان فارس تاکید و خاطرنشان کرد: تاسیس خوابگاه‌های دانشجویی و رفع مشکلات مربوط به اسکان دانشجویان، سعادت جامعه و رونق آینده پزشکی را به دنبال خواهد داشت.

دکتر علی‌اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز با قدردانی از مساعدت 250 میلیارد ریالی خیرین تامین سلامت این استان در سال گذشته، گفت: مسئولین باید با تسهیل امور اجرایی کاری کنند تا نیازمندان در سراسر ایران از این نوع حمایت برخوردار شوند.

به گزارش ایسنا، در دوازدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از 43 خیر و تلاشگر حوزه سلامت قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا