گوناگون

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال عجله کنند

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، پرداخت تسهیلات در نیمه دوم سال را منوط به جذب منابع مشخص شده در نیمه اول سال عنوان کرده‌اند، بانک‌ها در پرداخت تسهیلات عجله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، “رحیم عصفوری” ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، اظهار کرد: جذب کامل تسهیلات توسط متقاضیان، در نهایت به نفع توسعه کل استان است، لذا ضروری است بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات سریع‌تر عمل کنند.

وی افزود: یکی از دلایل کندی مراجعه متقاضیان، سود بالای تسهیلات است و مشکلاتی که در خصوص نقدینگی و معمولاً چک‌های برگشتی خود دارند.

عصفوری تصریح کرد: بانک‌ها نیز در ضوابط خود کمتر سخت‌گیری کنند تا 73 میلیارد تومان تسهیلاتی که برای استان پیش‌بینی شده است تا پایان شش ماهه اول در اختیار متقاضیان اشتغال‌زایی قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با تعیین فرصت یک هفته‌ای برای حضور متقاضیانی که برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند، تصریح کرد: دستگاه‌ها پیگیری لازم در این حوزه به ویژه در دو بخش کشاورزی و صنعت را داشته باشند و چنانچه متقاضی مایل به انصراف بود جایگزینی برای خود معرفی کند.

عصفوری خاطرنشان کرد: همه فرمانداران در شهرستان‌های مختلف این اعتبار را متعلق به شهرستان خودشان بدانند و تا جایی که می‌توانند طرح‌های م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا